دسته‌ای از بسته‌های بازی ۱ دلاری برای مدت محدودی در دسترس هستند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

به طور مشابه، طرفداران وحشت روانی و جهان های زمستانی می توانند آن را بگیرند Stygian: Reign of the Old Ones and Through the Woods Double Pack. Stygian: Reign of the Old One یک نقش آفرینی دستی است که در آن گروهی از شخصیت های منحصر به فرد را از طریق اسرار لاوکرافتی گریزلی و نبردهای نوبتی دلخراش راهنمایی می کنید. Through the Woods یک بازی ماجراجویی جوی است که از فولکلور نروژی به عنوان پس‌زمینه داستان ترسناک خود استفاده می‌کند.

بسیاری از بسته‌ها بر اساس مضامین یا امتیازات خاص هستند. مثلا این بسته دوگانه با موضوع سایبرپانک شامل RTS Re-Legion از بالا به پایین و RPG Conglomerate 451 که در سیاهچال خزنده اول شخص است.

بسته‌های دیگر شامل دونده‌های آرکید، بازی‌های ساخت پایگاه قرون وسطایی، پلتفرمرها و غیره است. لیست زیر را برای تعدادی از موارد مورد علاقه ما بررسی کنید.

تعداد زیادی باندل بازی رایانه شخصی در Fanatical فقط 1 دلار تخفیف دارند. هر بسته شامل چندین بازی منحصربه‌فرد است و برچسب‌های قیمت 1 دلاری شما را تا 97 درصد در هر عنوان صرفه‌جویی می‌کند.

سلب مسئولیت: GameSpot و Fanatical هر دو متعلق به Fandom هستند

همه بسته‌های 1 دلاری دارای کوپن تخفیف 5 درصدی هستند که می‌توانید در خرید بعدی Fanatical خود از آن استفاده کنید و واجد شرایط آن هستند. قرعه کشی بسته طلایی با زمان محدود Fanatical، که در آن هر بسته‌ای که می‌خرید به شما فرصتی می‌دهد که یک «بسته طلایی» شامل بازی‌های رایانه‌ای و کتاب‌های الکترونیکی به ارزش ۲۰۰۰ دلار را برنده شوید. در حالی که فقط یک نفر می تواند در قرعه کشی Golden Bundle برنده شود، 100 فینالیست نیز یک کوپن 5 دلاری خواهند گرفت.

بخوانید  گزارش مالی سه‌ماه سوم 2022 مایکروسافت منتشر شد

بسته های متعصب 1 دلاری