در DLC سوم Back 4 Blood با دو نوع زامبی جدید روبرو شوید

به تازگی استودیوی بازی سازی Turtle Rock جزئیاتی در مورد محتوای سومین DLC برای بازی تیراندازی مشترک زامبی محور Back 4 Blood منتشر کرده است. انتظار می رود این بسته الحاقی در تاریخ 6 دسامبر سال جاری در دسترس قرار گیرد و شامل یک کمپین جدید، دشمنان جدید و محتوای سفارشی سازی بیشتر برای اسلحه ها و شخصیت ها باشد.

استودیو Turtle Rock جزئیات جدیدی در مورد بسته الحاقی سوم بازی Back 4 Blood با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

داستان این گسترش در River of Blood با اضافه شدن قسمت ششم کمپین ادامه خواهد داشت. متحدان جدید جف و تالا به بازیکنان ملحق خواهند شد تا با ریدن و دو نوع جدید زامبی مبارزه کنند. علاوه بر محتوای داستانی جدید، استودیو Turtle Rock 8 پوسته شخصیت جدید و 12 پوسته سلاح جدید را به بازی اضافه خواهد کرد.

Back 4 Blood هم‌اکنون روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس در دسترس است. Xbox Series S برای علاقه‌مندان در دسترس است.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر در میان بگذارید.

آگوست گذشته، Back 4 Blood دومین بسته الحاقی خود را به نام Children of the Worm دریافت کرد که کمپین بازی را تا قسمت پنجم گسترش داد. همزمان با انتشار این DLC ها، استودیو Turtle Rock به روزرسانی های مختلفی را برای ارائه ویژگی های بیشتر گیم پلی، گسترش محتوا و بهبود کیفیت بازی منتشر کرد.

بخوانید  پیش نمایش بازی Call of Duty: Warzone Mobile هر آنچه باید در مورد بازی موبایل Wazon بدانیم