تعداد مشترکین سرویس آنلاین نینتندو سوییچ از 36 میلیون نفر فراتر رفته است

نینتندو در گزارش مالی سه ماهه اخیر خود اعلام کرد که سرویس Nintendo Switch Online تا پایان سپتامبر 2022 بیش از 36 میلیون مشترک در سراسر جهان جذب کرده است. این تعداد در همان زمان از سال گذشته به 32 میلیون نفر رسید. شایان ذکر است که این ارقام نینتندو هم برای سرویس پایه و هم برای بسته الحاقی گران‌تر Nintendo Switch Online+ هستند که شامل لیستی از بازی‌های N64 و Sega Genesis و دسترسی رایگان به محتوای اضافی برای مقدار مشخصی است. تعداد بازی‌های Nintendo Switch.

شخصیت Bowser در بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی و شرکت نینتندو با ما در میان بگذارید.

نینتندو اخیراً از ایجاد یک سرمایه گذاری مشترک جدید به نام Nintendo Systems با مشارکت DeNA خبر داده است. این شرکت جدید به دنبال دیجیتالی کردن بیشتر تجارت نینتندو از طریق تحقیق، توسعه و ایجاد خدمات جدید ارزش افزوده است تا روابط نینتندو با مصرف کنندگان را بیشتر تقویت کند. علاوه بر این، نینتندو در آمارهای مالی اخیر خود اعلام کرد که کنسول نینتندو سوییچ بیش از 114 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

با اعلام نینتندو، تعداد مشترکین سرویس آنلاین نینتندو سوییچ از 36 میلیون نفر گذشت.

سرویس Nintendo Switch Online تا تبدیل شدن به یکی از بهترین سرویس های اشتراک بازی فاصله زیادی دارد و در مقایسه با خدمات شرکت های رقیب مانند پلی استیشن پلاس سونی و ایکس باکس گیم پس، ویژگی های کمی دارد. با این حال، خدمات نینتندو از زمان آغاز به کار با موفقیت به رشد خود ادامه داده است و به نظر می رسد رشد و گسترش آن ادامه خواهد داشت.

بخوانید  7 استیم بازی را با قیمت 5.49 دلار برای مدت زمان محدود خریداری کنید