پیش نمایش بازی Call of Duty: Warzone Mobile هر آنچه باید در مورد بازی موبایل Wazon بدانیم

به مناسبت نزدیک شدن به تاریخ انتشار Call of Duty: Warzone Mobile، در این مقاله هر آنچه از این عنوان انتظار داریم را مرور خواهیم کرد.

پس از مدت ها انتظار بالاخره بازی Call of Duty: Warzone برای اندروید و آیفون تاریخ انتشار مشخصی برای نسخه جهانی دریافت کرد و قرار شد در تاریخ 2 آوریل 1403 برای بازیکنان پلتفرم موبایل در دسترس قرار گیرد.البته موبایل Warzone بازی را می‌توان پیش از این در قالب نسخه آزمایشی A تجربه کرد که گاهی به دلیل محدودیت‌های سرور و عدم بهینه‌سازی برخی از گوشی‌های همراه، تجربه چندان رضایت‌بخشی را ارائه نمی‌کرد. بنابراین باید دید محصول نهایی اکتیویژن چقدر برای نسخه موبایل کالاف دیوتی ورزون خوب است و تا چه حد می تواند نظر طرفداران را جلب کند.

در آینده با یک گیمر همراه باشید تا ببینیم چه ویژگی ها و اطلاعاتی از نسخه جهانی Warzone Mobile داریم.

بازی Call of Duty: Warzone Mobile

گیم پلی و محیط

همانطور که انتظار می رفت، Call of Duty: Warzone اینجاست تا تجربه ای پرسرعت و اکشن بتل رویال را درست مانند نسخه کنسولی ارائه دهد. در واقع یکی از نقاط قوت بازی موبایل Warzone که سازندگان بر آن تاکید داشتند، شباهت غیرقابل انکار نسخه موبایل با نسخه های کنسولی و رایانه شخصی است. یکی از شباهت های مهم، جریان بازی در محیط های داخلی مانند ساختمان ها و آسمان خراش ها است. بنابراین سازندگان زمان بیشتری را صرف طراحی محیط های داخلی کردند و فضاهای بزرگی را در اختیار بازیکنان قرار دادند. Warzone Mobile نیز همان سلاح‌های آشنای مجموعه کالاف دیوتی را دارد و تلاش می‌کند تا در مقایسه با Kalaf Duty Warzone، تجربه بازی نزدیک‌تری را ارائه دهد.

بخوانید  بازی های دو نفره اندروید انلاین و آفلاین + لینک دانلود

مدهای Call of Duty: Warzone Mobile

نقشه ها، مدها و تعداد بازیکنان

در حال حاضر، دو نقشه اصلی Verdansk با 120 بازیکن و Rebirth با 48 بازیکن در روز عرضه در دسترس خواهند بود. البته طبق گفته سازندگان، تمامی بازیکنان حاضر در روند بازی، بازیکنان واقعی هستند و قرار نیست هیچ بازیکنی به صورت ربات وارد رویدادها شود. پس با چنین ادعایی می توان منتظر مسابقات هیجان انگیز و شگفت انگیز بتل رویال در Warzone Mobile بود. بخش چند نفره همچنین شامل حالت هایی مانند Team Deathmatch، Dominating، Hardpoint و بسیاری دیگر است. همچنین نقشه هایی که در حال حاضر برای قسمت چندنفره در نظر گرفته شده اند شامل Shipment، Hotel، El Asilo، Scrapyard و Shoot House می باشد که البته بعید نیست در آینده نزدیک تعداد نقشه ها، حالت چند نفره و حتی حالت های Battle Royale افزایش یابد.

پوسته ها و جوایز Call of Duty: Warzone Mobile

پاس نبرد و جوایز

از زمان اولین نسخه بتای Warzone Mobile، Activision به طور کامل سؤال مربوط به نسخه تلفن همراه با سایر سیستم عامل ها را فاش کرده است. این اتصال تنها در هنگام بحث درباره تروفی ها و بسته های خریداری شده برقرار می شود، بنابراین بازیکنانی که پوسته ها یا آیتم هایی را در Warzon Mobile خریداری می کنند نیز می توانند از آنها در رایانه شخصی و کنسول ها بهره مند شوند. این موضوع در بین بازیکنان قدیمی Callaf Duty Warzone در این استریم علاقه چندانی ندارد. طبیعتا Warzone Mobile مانند کالاف دیوتی موبایل برای انجام ماموریت های مختلف جوایز رایگان زیادی را به بازیکن اهدا می کند. حتی نبرد پس از بازی شامل انواع آیتم های رایگانی است که با گذشت زمان بسته به پیشرفت بازیکن در دسترس قرار می گیرند.

بخوانید  Shazam: Fury of the Gods Ending and Post Credits Scenes توضیح داده شد

شخصیت شبح در بازی Call of Duty: Warzone Mobile

اپراتورها و پوسته ها

کاملاً انتظار می رفت که Activision تمرکز زیادی روی فروش پوسته ها و ارائه مجموعه شخصیت های مختلف برای نسخه خرید درون برنامه ای Warzone Mobile داشته باشد. بنابراین شخصیت های معروفی مانند Captain Price، Ghost، Yuri و بسیاری از شخصیت های جدید و قدیمی سری Call of Duty در بازی وجود دارند که به روش های مختلف از جمله پرداخت پول واقعی در دسترس هستند. حتی در کنار پوسته‌هایی که از قسمت‌های داستانی بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare وارد بازی شده‌اند، باندل‌های مختلف دیگری نیز در فروشگاه بازی به خریداران عرضه می‌شوند.

لابی بازی Call of Duty: Warzone Mobile

آموزش را دانلود و نصب کنید

اگر قبل از انتشار جهانی Warzone Mobile در حال خواندن این مقاله هستید، پس کار نسبتاً دشواری برای اجرای بازی بدون هیچ مشکلی دارید. زیرا پس از یافتن فایل بازی از اینترنت باید به دنبال ابزار مناسبی برای تغییر آی پی نیز باشید.

اما می‌توانیم امیدوار باشیم که نسخه جهانی Warzone Mobile طبق برنامه منتشر شود 2 آوریل 1403 اتصال بازیکنان ایرانی به سرورها نباید مشکلی ایجاد کند. با این حال، اگر به دلایلی نتوانید بازی را پس از راه اندازی راه اندازی کنید، اتصال به DNS ممکن است مشکل را حل کند. در غیر این صورت باید به سراغ آخرین روش یعنی تغییر IP برویم که احتمالا به دلیل افزایش پینگ راه حل چندان رضایت بخشی نخواهد بود.

همانطور که قبلا ذکر شد، بازی Call of Duty: Warzone Mobile در تاریخ 2 آوریل 1403 در پلی استور و اپ استور منتشر خواهد شد و کاربران می توانند به راحتی بازی را با در نظر گرفتن حداقل سخت افزار مورد نیاز دانلود و نصب کنند.

بخوانید  بازی Marvel's Blade با موتور Void ساخته شده است

تحریریه مجله بازی یک گیمر