در کلیپ جدید Beekeeper، Jason Statham Beat Guys Bad Guys را با لوازم اداری ببینید



برای بیش از 20 سال، جیسون استاتهام فیلم‌های اکشن اصلی با صحنه‌های مبارزه نمادین را کارگردانی کرد و در نهایت به یک نماد فیلم اکشن تبدیل شد. استاتهام در فیلم جدید خود، زنبوردار، نقش آقای کلی، مامور سابق یک سازمان مخفی معروف به زنبورداران را بازی می کند. هنگامی که دوست کلی (فیلیسیا رشاد) پس از اینکه قربانی یک کلاهبرداری فیشینگ می شود، خودکشی می کند، او تصمیم می گیرد تا از شرکتی که در پشت کلاهبرداری های گسترده است انتقام بگیرد.

استاتهام ژانر فیلم اکشن را با کارگردانی فیلم‌های بی‌احترامی مانند کرانک و مکانیک توسعه داد. زنبوردار با اجرای صحنه دعوا در یک دفتر به دنبال کمک به او برای حفظ این شهرت است. حتی بدون سلاح، کلی افراد بد را با صندلی های اداری و تلفن بیرون می آورد. صحنه زیر را ببینید.

استاتهام در حالی که آماده می شود با ریختن بنزین روی کامپیوترها نیش خود را تحریک کند، توضیح می دهد: “من یک زنبوردار هستم.” “من از کندو محافظت می کنم. گاهی اوقات از آتش برای دود کردن هورنت ها استفاده می کنم.”

استاتهام همچنین تهیه کننده این فیلم است که امی راور-لمپمن، جاش هاچرسون، بابی نادری، مینی درایور و جرمی آیرونز در آن بازی می کنند. نویسنده اکشن کهنه کار، کرت ویمر (Equilibrium, Expendables 4, Ultraviolet) فیلمنامه را نوشته است. در حالی که آیرز ممکن است با دی سی تمام شود، او به دنبال بازگشت به فرم کامل برای ژانر فیلم اکشن است.

The Beekeeper در تاریخ 12 ژانویه روی پرده سینماها می رود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بهترین بازی های NES در تمام دوران