در مورد Halo و 343 Industries چه خبر است؟ | اخبار گیم اسپات

از سوی دیگر، جیسون شرایر از بلومبرگ وارد یک موضوع Reset Era در گزارش شد و گفت: «من این تراشه‌ها را از طریق چند نفر اجرا کردم. در حالی که درست است که 343 بر روی چند نفره متمرکز شده است، اطلاعات مربوط به حذف DLC از کمپین اشتباه است (فکر نمی‌کنم در ابتدا برنامه ریزی زیادی وجود داشته باشد)، و بسیاری از این موارد یا اشتباه است یا فقط حدس و گمان.

به گفته Bathrobe Spartan افشاگر Halo – که سابقه افشای اطلاعات داخلی Halo را دارد – و مترو ترجمه کرده است، اخراج های عظیم مایکروسافت به 343 صنعت ضربه سختی وارد کرده است و تا یک سوم از نیروی کارش اخراج خواهند شد. سپس 343 Industries نقش پدر و مادری را برای Halo بر عهده خواهد گرفت و بر بازی‌ها و محتوای جدید نظارت می‌کند و در عین حال برای حفظ موتور بازی کار می‌کند. 2 یک مثال عالی از این موضوع است)، اما Bathrobe Spartan می گوید که DLC مبتنی بر داستان به دلیل سودآور نبودن آن تحت مدیریت 343 کنار گذاشته شد.

GameSpot برای دریافت جزئیات بیشتر با مایکروسافت تماس گرفته است، بنابراین حتماً سایت را برای به روز رسانی بیشتر بررسی کنید.

و در مورد به‌روزرسانی‌ها، راه‌حل‌های بزرگ دیگر GTA: The Trilogy – The Definitive Edition کجا هستند. باندل بازی خود را از انحصار فروشگاه Rockstar رها کرده است و اکنون برای خرید در Steam در دسترس است. این برای دارندگان Steam Deck بسیار عالی است زیرا هر سه بازی با هم سازگار هستند، اما در عین حال چندان عالی نیست زیرا آن بیلدهای Steam برای ماه‌ها در شرایط سخت بازی قرار داشتند.

بخوانید  DC's Supergirl Movie Might Have Found A Director