فروش گسترده جدید فروشگاه آنلاین شامل بسیاری از بازی های AAA است

در حالی که فروش عمدتاً شامل بازی‌های Nintendo Switch می‌شود، چندین عنوان 3DS منتشر شده توسط Capcom نیز به فروش می‌رسد، از جمله Monster Hunter 4 Ultimate برای 5 دلار (معمولا 30 دلار)، Resident Evil Revelations برای 8 دلار (به جای 20 دلار)، و فینیکس رایت: وکیل آس – سرنوشت دوگانه برای 5 دلار (معمولا 30 دلار)، در میان دیگران. با بسته شدن eShop 3DS به زودی، ممکن است این آخرین فرصت شما باشد تا برخی از این بازی ها را با قیمتی کمتر خریداری کنید.

دارندگان نینتندو سوییچ و 3DS باید این فروش عظیم الکترونیکی را که شامل ده ها عنوان از ناشران بزرگ شخص ثالث است، بررسی کنند. کپکام، یوبی سافت، و EA. بسیاری از عناوین در طول فروش تا 80 درصد تخفیف دارند، مانند Need for Speed ​​Hot Pursuit Remastered برای 8 دلار (معمولا 40 دلار)، Immortals Fenys Rising برای 12 دلار (معمولاً 60 دلار) و گمشده تصادفی برای 6 دلار (معمولاً 30 دلار).

اگر به دنبال معاملات Switch بیشتری هستید، مجموعه ای از بازی های شخص اول Nintendo Switch نیز در حال حاضر در eShop تخفیف دارند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

همچنین یک فرصت عالی برای خرید نسخه های جدید در فروش است، مانند Mario + Rabbids Sparks of Hope برای 45 دلار (معمولا 60 دلار)، Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin برای 20 دلار (معمولا 60 دلار) و دو نفر برای 30 دلار (معمولاً 40 دلار) نیاز دارند.

بخوانید  Zelda: Tears Of The Kingdom - راهنمای معماهای معبد Kudanisar