پشتیبانی از Marvel’s Avengers در حال پایان است، اما همه حالت‌ها قابل بازی خواهند بود


Marvel’s Avengers، بازی زنده 2020 Crystal Dynamics و Square Enix، تقریباً سه سال پس از انتشار، پشتیبانی رسمی توسعه دهندگان را از دست خواهد داد. استودیو در یک پست وبلاگ گفت. آخرین آپدیت بازی، نسخه 2.8، در 31 مارس با پشتیبانی از خاموش شدن دائمی بازی در 30 سپتامبر ارائه می شود.

این تیم افزود که اگرچه پشتیبانی توسعه دهندگان از این بازی به پایان می رسد، حالت های تک نفره و چند نفره همچنان در دسترس خواهند بود. جدیدترین بسته محتوایی که قهرمان Winter Soldier و Cloning Lab Omega-Level Threat را به عنوان بخشی از به‌روزرسانی 2.7 اضافه کرد، اکنون به‌عنوان به‌روزرسانی محتوای نهایی بازی عمل می‌کند و پچ 2.8 آینده فقط به مشکلات Just balance می‌پردازد. اقتصاد بازی نیز تغییر خواهد کرد تا واقعیت جدید بازی‌های ابرقهرمانی تعاونی را منعکس کند.

هنگامی که به‌روزرسانی 2.8 در 31 مارس 2023 راه‌اندازی شد، اعتبارات دیگر قابل خرید نخواهند بود و باقی مانده‌های اعتباری به منابع درون بازی تبدیل می‌شوند تا ماجراجویی‌های جاری را تسهیل کنند.»

انتقام جویان به خاطر انتخاب قهرمان داستان در خانم مارول مورد ستایش قرار گرفتند، اما چندین سیستم بازی طرفداران را با هم تقسیم کردند.
انتقام جویان به خاطر انتخاب قهرمان داستان در خانم مارول مورد ستایش قرار گرفتند، اما چندین سیستم بازی طرفداران را با هم تقسیم کردند.

برای طرفداران مشتاق و بازیکنان جدید بالقوه، خط نقره ای در اخبار این است که تیم چگونه با بسته های محتوای پرداخت شده قبلی بازی برخورد می کند.

“برای نشان دادن قدردانی خود از جامعه خود، از 31 مارس 2023، تمام محتوای آرایشی بازار، نقشه چالش، و اکسپدیشن را به صورت رایگان در دسترس همه بازیکنان قرار خواهیم داد. هر لباس، پیکاپ، ایموت و پلاک نام [will be] رایگان از این تاریخ

Avengers اولین بار با نقدهای ضعیفی روبه‌رو شد و در سال‌های پس از آن، یک بازی اغلب قطبی بود، با برخی از بازیکنان از حلقه‌های قهرمانان در سرویس زنده آن برای ارتقا و سفارشی‌سازی لذت می‌بردند، در حالی که برخی دیگر سیستم‌های بازی اجباری را تقبیح کردند. چیزی بزرگتر بوده اند در نهایت، بازی شاهد انتشار 12 قهرمان متمایز بود که بسیاری دیگر از کابینه شخصیت های عظیم مارول را دست نخورده باقی می گذارد.

بخوانید  معرفی نقشه The Pit برای بازی Halo Infinite

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر