در فصل چهارم سریال The Umbrella Academy به نیک آفرمن و دو بازیگر دیگر بپیوندید

از ماه گذشته مراحل فیلمبرداری و تولید فصل چهارم و پایانی مجموعه آکادمی آمبرلا در تورنتو کانادا آغاز شد و همچنان ادامه دارد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونسه بازیگر جدید به جمع بازیگران فصل چهارم سریال Umbrella Academy اضافه شدند. نیک آفرمن با سابقه بازیگری در مجموعه پارک ها و تفریحات، سریال Devs و سریال The Last of Us، مگان مولالی با سابقه بازی در سریال ویل اند گریس و صلیب دیوید با تجربه بازی در سریال Arrested Development، سه بازیگر جدید به جمع بازیگران فصل آخر سریال The Umbrella Academy اضافه شدند.

تام هاپر در نقش ویکتور هارگریوز، دیوید کاستاندا در نقش دیگو هارگریوز، امی ریور در نقش آلیسون هارگریوز، الیوت پیج در نقش وانیا هارگریوز، رابرت شیهان در نقش کلاوس هارگریوز، آیدان گالاگر در نقش پنج هارگریوز، جاستین مین در نقش بن هارگریوز، کلم فیوره در نقش سر رجینالد آریا در نقش لیلا پیتس از جمله بازیگرانی است که برای ایفای نقش در فصل چهارم آکادمی چتر بازخواهد گشت.

آفرمن و مولالی که در دنیای واقعی زن و شوهر هستند، در فصل چهارم سریال The Umbrella Academy به ترتیب نقش دکتر جین و جین تیبدو را بازی می کنند. vu که این جدول زمانی هرگز ندیده است. کراس نقش سی گروسمن، صاحب کسب و کار و مرد خانواده ای را بازی می کند که ناامیدانه در تلاش است تا با دختر جدا شده خود ارتباط برقرار کند و برای بازگرداندن او دست از هیچ کاری نمی کشد.

نیک آفرمن، مگان مولالی و دیوید کراس

به تازگی نیک آفرمن و دو بازیگر دیگر پس از قرارداد با نتفلیکس به جمع بازیگران فصل چهارم و آخر سریال The Umbrella Academy اضافه شدند.

بخوانید  سونی به دنبال شکستن رکورد فروش کنسول پلی استیشن در یک سال است

مثل سه فصل اول استیو بلکمن برای فصل چهارم The Umbrella Academy بازخواهد گشت. پس از آن بلکمن سریال Horizon و Orbital را برای نتفلیکس تولید خواهد کرد. بلکمن قراردادی چند جانبه با نتفلیکس امضا کرد.