در تریلر بیست و پنجمین سالگرد سریال، داستان Gran Turismo را دوباره مرور کنید

تریلر 25th Anniversary Gran Turismo نه تنها بخش‌هایی از گیم‌پلی نسخه‌های مختلف را نشان می‌دهد، بلکه نگاهی به رشد این سری در طول سال‌ها و پیشرفت آن نسبت به نسخه اول قبلی نیز دارد. Kazunori Yamauchi در یک پست اخیر در بلاگ پلی استیشن گفت: «در سال 1992، Gran Turismo اولین پروژه ای بود که از بین نزدیک به 100 پروژه زمانی که در صنعت شروع کردم، ارائه کردم. بنابراین برای من بسیار مهم است.”

دانلود فیلم آپارات

استودیوی دیجیتال Polyphony تریلر جدیدی از بیست و پنجمین سالگرد سریال Gran Turismo منتشر کرده است.

رئیس استودیوی Polyphony Digital ادامه داد: بعید می دانم مجموعه های بازی زیادی در دنیا وجود داشته باشند که به مدت 25 سال با همین نام و بدون تغییر تیم سازنده به فعالیت خود ادامه دهند. بنیانگذاران این استودیو همچنان به عنوان یک نیروی تولید است و من مفتخرم که 200 کارمند ما همگی با انگیزه اولیه یکسان کار می کنند. Kazunori Yamauchi اعلام کرد که فروش کل بازی های Gran Turismo در ماه نوامبر از 90 میلیون نسخه فراتر رفت.

Gran Turismo بخشی از سری بازی های قدیمی است که قدمت آن به پلی استیشن می رسد. این سریال امسال 25 سالگی خود را با تریلر جدید و پیامی از طرف کازونوری یامائوچی، رئیس استودیوی دیجیتال پلیفونی تجلیل کرد. این تریلر تمام نسخه‌های Gran Turismo را که تا به امروز منتشر شده است به نمایش می‌گذارد. از اولین بازی Gran Turismo که برای پلی استیشن 1 منتشر شد تا نسخه های بعدی آن که به دیگر کنسول های پلی استیشن راه یافت.

بخوانید  Metro: Last Light این هفته به صورت رایگان در دسترس خواهد بود
تحریریه مجله بازی یک گیمر