جشنواره یلدا فروشگاه جائو با تخفیف ویژه اکانت اسپاتیفای

جشنواره یلدا فروشگاه جائو تنها محدود به 20 درصد تخفیف در حساب اسپاتیفای نیست، بلکه با خرید اشتراک اسپاتیفای می توانید در قرعه کشی اکانت رایگان نتفلیکس نیز شرکت کنید. نتفلیکس یکی از محبوب ترین پلتفرم های پخش فیلم و سریال در جهان است که به کاربران خود امکان تماشای فیلم، سریال، برنامه های تلویزیونی و مستند را در دستگاه های مختلف می دهد. نتفلیکس مانند سایر پلتفرم ها دارای دو نسخه رایگان و پریمیوم است و برای دسترسی به عملکردها و ویژگی های مختلف آن باید اشتراک نتفلیکس را خریداری کنید. فروشگاه جائو در جشنواره شگفت انگیز یلدا خود یک حساب کاربری رایگان نتفلیکس به 5 خریدار اشتراک اسپاتیفای هدیه می دهد. با شرکت در این جشنواره می توانید یکی از برندگان خوش شانس ما باشید!

Spotify روی تلفن کار می کند

هدیه یلدا از فروشگاه جائو

جشنواره شگفت انگیز یلدا فروشگاه جائو آغاز شد! Jao Store یکی از فروشگاه های حساب معتبر است که اکانت های پریمیوم پلتفرم های مختلف را با بهترین قیمت و با ضمانت به مشتریان خود ارائه می دهد. با استفاده از طرح فروشگاه یلدا جائو که از ساعت 20 روز 8 دی ماه تا ساعت 20 روز 14 آذر ماه فعال می شود، می توانید با خرید اکانت اسپاتیفای با اشتراک دلخواه خود از 20 درصد تخفیف ویژه برخوردار شوید. حساب رایگان نتفلیکس در قرعه کشی. مشارکت کنید.

همه خدمات Spotify در دسترس کاربران نیست و نسخه رایگان آن عملکرد بسیار محدودی دارد. بنابراین برای دسترسی به تمامی ویژگی های این پلتفرم باید یک اکانت پریمیوم اسپاتیفای خریداری کنید. با خرید اکانت اسپاتیفای از جشنواره یلدی فروشگاه جائو می توانید از 20 درصد تخفیف ویژه برای انواع اشتراک اسپاتیفای اعم از شخصی، دانشجویی و خانوادگی بهره مند شوید.

بخوانید  انتشار تصاویر کارت گرافیک Gigabyte GeForce RTX 4090 GAMING OC

Spotify Spotify یک پلتفرم پخش موسیقی دیجیتال است که به کاربران امکان دسترسی به آرشیو بزرگ و متنوعی از موسیقی از سراسر جهان را می دهد. این پلت فرم مدل Freemium از یک سرویس پایه، محدود و با پشتیبانی رایگان و از سرویسی با ویژگی های نامحدود با هزینه اشتراک استفاده می کند. پلتفرم Spotify این به الگوریتم های موسیقی و جامعه کاربران و هنرمندان خود متکی است تا تجربه پخش موسیقی را برای کاربران لذت بخش تر کند.

در جشنواره فوق العاده یلدا فروشگاه جائو با خرید هر اکانت پرمیوم اسپاتیفای می توانید از 20 درصد تخفیف ویژه برخوردار شوید و شانس شرکت در قرعه کشی را داشته باشید.

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

در جشنواره شگفت‌انگیز یلدا فروشگاه جائو، می‌توانید با خرید هر حساب پریمیوم اسپاتیفای از ۲۰ درصد تخفیف ویژه برخوردار شوید و شانس برنده شدن ۵ حساب رایگان نت‌فلیکس را داشته باشید. Jao Store یکی از فروشگاه های آنلاین معتبر است که انواع حساب ها را برای پلتفرم های مختلف مانند Spotify، Apple Music، YouTube، Netflix و غیره به فروش می رساند. این فروشگاه اینترنتی محصولات خود را به صورت کاملا قانونی و با کمک 24 ساعته به شما عرضه می کند. ضمنا تمامی اکانت های ارائه شده در فروشگاه جائو دارای گارانتی معتبر تا آخرین روز اشتراک می باشند.

فروشگاه شگفت انگیز یلدا جاو

دختر در حال گوش دادن به موسیقی است

تخفیف اشتراک پریمیوم Spotify