پیدا کردن راه خود برای حالت بازی سفارشی در TMNT: Shredder’s Revenge


حالت Arcade سفارشی به بازیکنان اجازه می دهد تا بسیاری از جنبه های بازی TMNT: Shredder’s Revenge را سفارشی کنند.

DotEmu و Tribute Games آپدیت جدیدی را برای Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge beat-em-up منتشر کرده اند که ویژگی های جدید مختلفی را به همراه دارد. با این حال، حالت Custom Arcade را می توان مهم ترین ویژگی این آپدیت دانست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد به‌روزرسانی جدید، می‌توانید یادداشت‌های روی فید اخبار را بخوانید.

حالت Arcade سفارشی، بازیکنان را با ارائه قابلیت شخصی‌سازی TMNT: Shredder’s Revenge با استفاده از سوئیچ‌های DIP، به روزهای بیت‌ام‌آپ در ماشین‌های آرکید بازمی‌گرداند. در واقع، این حالت به بازیکنان اجازه می‌دهد تا ۱۱ جنبه مختلف بازی را به طور عمیق شخصی‌سازی کنند.به عنوان مثال، بازیکنان می‌توانند توانایی Taunt برای به دست آوردن قدرت نینجا را غیرفعال کنند و از ضربات مخصوص شخصیت‌ها استفاده کنند.

علاوه بر افزودن فیلترهای ویدیویی جدید مانند CRT و VCR، این به روز رسانی بر رفع بسیاری از باگ ها تمرکز دارد. این به‌روزرسانی نه تنها کیفیت کلی بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge را بهبود می‌بخشد، بلکه تعدادی از مشکلات اصلی بازی را نیز برطرف می‌کند. برای مثال، بازیکنان دیگر هنگام تغییر درجه سختی، تصادف بازی را تجربه نخواهند کرد و خودروها دیگر آسیب زیادی نمی‌بینند. وقتی زره ​​فعال است

بخوانید  ببینید GTA 6 چگونه با Vice City اصلی و زندگی واقعی فلوریدا مقایسه می شود