درگیری جیسون موموآ و جان سینا در اولین کلیپ Fast and Furious 10

دانلود فیلم آپارات

کانال رسانه ای IGN در یوتیوب اولین کلیپ از Fast X را منتشر کرده است که رویارویی برادر و پسر دومینیک تورتو و دانته ریس را نشان می دهد.

لوئیس لتریرکارگردان فیلم Transporter 2 (Transporter 2) پس از آن فیلم Fast and Furious 10 را کارگردانی کرد. جاستین لین او این وظیفه را بر عهده گرفت که در ابتدای فیلمبرداری از سمت خود به عنوان کارگردان کنار رفت. جاستین لین، نویسنده F9: The Fast Saga، فیلمنامه Fast X را نوشته است. دن مازو تبدیل به رشته نویسندگی شد. نیل موریتزجاستین لین، جف کرشنبام و سامانتا وینسنت بستن شراب دیزل آماده سازی پروژه را بر عهده داشتند.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم که اولین گزیده از فیلم Fast X در کانال یوتیوب IGN Media منتشر شده است. در این ویدیو دانته ریس به دنبال برادر و پسر دومینیک تورتو می گردد. این یک دنباله کنش متضاد است جان سینا و لئو آبلو پری با جیسون موموآ را می توانید در مقاله زیر مشاهده کنید. فیلم سریع و خشمگین 10 در تاریخ 29 می (19 می) اکران خواهد شد.

در خلاصه داستان Fast and Furious 10 آمده است: “دومینیک تورتو با شکست دادن تمام تهدیدات قبلی، با مرگبارترین دشمن خود روبرو می شود که فقط به انتقام مرگ پدرش فکر می کند. در این شرایط، دام باید از اعضای حزب خود و خانواده اش در برابر سایفر محافظت کند. اکنون به دانته ریس، پسر هرنان ریس پیوسته است.

شراب دیزل میشل رودریگز، تایریس گیبسون، لوداکریس، جوردانا بروستر، ناتالی امانوئل، سونگ کانگ، جان سینا، جیسون استاتهام و اسکات ایستوود آنها در حال تکرار نقش های قبلی خود در فیلم Fast X هستند. جیسون موموآ بازیگر آکوامن از جمله بازیگران جدید این فیلم است. دانیلا ملکیورمجری که در The Suicide Squad (جوخه انتحار) ظاهر می شود، بری لارسونبازیگر حضور در کاپیتان مارول و آلن ریچسونبه بازیگر ریچر اشاره کرد.

بخوانید  منتظر انتشار بسته الحاقی Starfield در آینده نزدیک باشید