مصاحبه کیلیان مورفی با مت دیمون در عکس جدید اوپنهایمر

در خلاصه داستان فیلم اوپنهایمر آمده است: «این فیلم ماجراهای یک فیزیکدان نظری و رئیس آزمایشگاه لوس آلاموس به نام جی رابرت اوپنهایمر را دنبال می‌کند که در طول جنگ جهانی دوم در تولید اولین بمب اتمی در پروژه منهتن کریستوفر نولان نقش اساسی داشت. اوپنهایمر را نویسندگی و کارگردانی کرد و این اولین فیلم او برای یونیورسال پس از ترک برادران وارنر و خروج از تنت است.

گفتگوی کیلیان مورفی و مت دیمون در فیلم اوپنهایمر

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که کمپانی یونیورسال پیکچرز تصویر جدیدی از فیلم پر ستاره اوپنهایمر به کارگردانی کریستوفر نولان با طرفداران به اشتراک گذاشته شد این تصویر جی رابرت اوپنهایمر با ایفای نقش کیلیان مورفی صحبت کن لزلی گرووز با بازیگری مت دیمون این نشان می دهد. فیلم زندگینامه دراماتیک اوپنهایمر قرار است در 30 جولای 1402 (21 ژوئیه 2023) اکران شود.

فیلم اوپنهایمر بر اساس کتاب برنده جایزه پولیتزر پرومتئوس آمریکایی: پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر ساخته شده است. کای برد و مارتین جی. شروین مرحوم تمام شد. چارلز روآن از اطلس اینترتینمنت، کریس نولان و اما توماس آنها به عنوان تهیه کننده این فیلم هستند و کمپانی یونیورسال مسئولیت پخش جهانی آن را بر عهده دارد.

عکس جدید از فیلم اوپنهایمر پدر بمب اتمی را در حال صحبت با یک سرباز آمریکایی در طول جنگ جهانی دوم نشان می دهد.

کیلیان مورفی، رابرت داونی جونیور.، مت دیمون، امیلی بلانت، فلورانس پوگ، رامی مالک، بنی صفدی، جاش هارتنت، دین دیهان، جک کواید، متیو مودین، آلدن ارنرایش، دیوید کرامهولتز، کنت برانا، داوود داسمالچیان، دیلن آرنولد، اولی هاسکی است، جیسون کلارک، جیمز دارسی، مایکل آنگارانو، گای برنت، دنی دوفراری، هریسون گیلبرتن، اما دومان، گری اولدمن و ماتیاس شوایگوفر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم اوپنهایمر به ایفای نقش می پردازند.

بخوانید  انتشار اسناد مربوط به فرایند ادغام دیسکورد با کنسول PS5
تحریریه مجله بازی یک گیمر