انتشار اسناد مربوط به فرایند ادغام دیسکورد با کنسول PS5

درحالی که مدت زیادی است که گزارش‌های ادغام اساسی دیسکورد با پلی استیشن 5 به گوش می‌رسد، دیتاماینرها اطلاعاتی را به‌دست آوردند که نشان می‌دهد احتمالا در آینده‌ی نزدیک شاهد این اتفاق خواهیم بود.

در پایان نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با یک گیمر و سایر کاربرها در میان بگذارید.



منبع

باید دید که ادغام Discord با پلی استیشن 5 دقیقا به چه شکل خواهد بود. به عقیده‌ی برخی از افراد، این سرویس در کنسول‌های ایکس باکس عملکرد نه چندان دلپذیری را ارائه داده است. چون کاربرها در پلتفرم Xbox برای داشتن کنترل بهتر روی تنظیمات مختلف دیسکورد نیاز دارند از یک گوشی موبایل نیز درکنار کنسول خود استفاده کنند.

دیسکورد در این سال‌ها به یکی از ابزارهای اصلی پی سی گیمرها برای ارتباط صوتی با یکدیگر تبدیل شده که به‌طور ویژه برای مصارف گیمینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سرویس به کاربران اجازه می‌دهد تا با میزبانی چند سرور، در گروه‌های مختلفی برای جوامع کاربری متنوع حضور داشته و به فعالیت بپردازند.

مدتی قبل استفاده از قابلیت چت صوتی اپلیکیشن دیسکورد در کنسول‌های ایکس باکس فراهم شد و حالا به نظر می‌رسد که پلی استیشن 5 به‌زودی با پلتفرم دیسکورد یکپارچه‌سازی خواهد شد. هنوز هیچ اطلاعیه رسمی مبنی بر ارائه Discord در کنسول PS5 منتشر نشده، اما Advaith به‌عنوان یکی از دیتاماینرهای پلی استیشن نشانه‌هایی را کشف کرده که از اضافه شدن قابلیت چت صوتی این اپ به پلتفرم سونی در آینده نزدیک حکایت دارد.

شایعات مربوط‌به اضافه شدن Discord به پلی استیشن 5 چندان جدید نیستند. یک گزارش قابل‌توجه از تام هندرسون، اینسایدر خوش نام صنعت بازی در ماه اوت نشان می‌داد که باید انتظار ادغام دیسکورد و PS5 سونی را طی ماه‌های آتی داشته باشیم.

بخوانید  فیلم بعدی Alien اکنون رسماً Romulus نام دارد