دانلود کالاف دیوتی موبایل سیزن 1 Call of Duty®: Mobile کافه بازار | 1gamer

به همین خاطر است که بسیاری کال آف دیوتی موبایل را به عنوان بهترین بازی بتل رویال باری تلفن‌های همراه می‌دانند. یعنی کاربران بازی های مختلف، با ورود به بخش فروشگاه بازی، می توانند سکه های درون یک بازی را خریداری کرده و از آن برای خرید آیتم های درون بازی استفاده کنند. بازی آنلاین کالاف دیوتی موبایل که در ایران و تمام دنیا از محبوبیت بالایی بین کاربران برخوردار است نیز دارای یک واحد پولی است که به آن (سی پی / CP) گفته می شود.

  • همانطور که قبلا اشاره کردیم یک واحد پولی دیگر به نام «سی کالاف موبایل» یا همان COD Credit وجود دارد که با بدست آوردن آن می‌توانید اقدام به خرید چند آیتم معمولی و جلد یا همان پوسته بکنید.
  • ماموریت‌هایی مثل این که «۲۰ نفر را با شاتگان بکشید» یا «در یک روز در ۵ مسابقه Deathmatch) شرکت کنید.
  • بزرگترین تغییر این فصل یک حالت جدید 12v12 بود که در یک نقشه بسیار بزرگ در صحرا جریان داشت.
  • را برای پیشبرد بهتر ماموریت‌ها با استفاده از سی پی کالاف دیوتی موبایل تهیه کنند.
  • وبسایتآسان جمامکان خرید CP کالاف دیوتی را برای شما فراهم کرده است تا شما در میان مدعیان رقابت در کالاف دیوتی بمانید.
  • در این حالت، ممکن است نتوانید سی پی خریداری شده را بازگردانی نمایید و وب سایت­های فروشنده سی پی نیز هیچ گونه مسئولیتی را از این بابت بر عهده نخواهند گرفت.

بعد از این خرید، کارشناسان پشتیبانی همراه شما خواهند بود و در صورت بروز مشکل، در کمترین زمان ممکن، راهنمایی­های لازم را به شما ارائه می­‌دهند و مشکلات شما را بر طرف می‌کنند. یکی از بهترین روش­ها برای دریافت سی پی کالاف دیوتی، شرکت در چالش ها و ماموریت های روزانه و هفتگی بازی کالاف دیوتی می­باشد. با شرکت در این ماموریت­ها، به عنوان پاداش به شما سی پی رایگان تعلق می­گیرد. این موضوع سبب شد بازی کالاف دیوتی به یکی از محبوب­ترین بازی­ها در تاریخ بازی­های موبایلی تبدیل شود.

بخوانید  خرید یوسی پابجی موبایل با نازلترین قیمت واریا شاپ | 1gamer

خرید 580 cp کالاف دیوتی موبایل

تیم پشتیبانی سایت PersianGem.shop در تمامی ساعات در خدمت شماست و در کمترین زمان ممکن خرید شما را پیگیری کرده و اکانت بازی شما را شارژ خواهند کرد. در این بخش شما تجربه خود در مورد این بازی / برنامه را به صورت فارسی برای دیگر دوستان ارسال می کنید تا آن ها را در راستای دانلود یا عدم دانلود این اپلیکیشن همراهی کنید … نقد شما برای همیشه در فارسروید با نام خودتان نمایش داده می شود …. برای دسترسی به دیگر کلاس‌ها، باید مراحل بیشتری بازی کرده یا از پرداخت درون‌برنامه‌ای استفاده کنید. طوفانی استوایی به راه افتاده است و نقشه‌هایی با ظاهری زیبا و گرافیکی فوق‌العاده جذاب رونمایی شده‌اند.

چگونه سی پی ارزان بخریم ؟

سی پی واحد پولی درون برنامه این بازی است که با استفاده از آن می توانید از تمامی امکانات بازی استفاده کنید و ان ها را خریداری کنید . به زمان خودمانی، سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل، همان پرداخت درون‌برنامه‌ای هستند که می‌توانید با خرید سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل اقداماتی نظیر تجهیز سلاح ها، خرید و ارتقای اسلحه و لباس، فعال سازی بتل پس و … اشاره نمود. بازی کالاف دیوتی، کارکترهای مختلفی دارد که تعداد آنها 8 تا است و هرکدام ویژگی‌ها و توانایی‌ های خاص خود را دارند. شما برای ارتقاء این توانایی ‌ها و همچنین خرید سلاح و تجهیزات به روز و قوی نیاز به پرداخت درون برنامه ‌ای دارید؛ یعنی باید پول بازی را خرج کنید تا چیزهایی که می‌خواهید را به دست آورید. برای خرید سی پی کالاف دیوتی، که پول رایج بازی است، شما می‌توانید پک‌های مختلف سی پی را از ما خریداری کنید. در این مقاله از وب سایت ایران موجو سعی کردیم سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل را معرفی کنیم و نکات مربوط به خرید سی پی را به طور کامل ذکر کنیم.

بخوانید  مقایسه بازی کالاف دیوتی وارزون 2 با 1 کدام تجربه بتل رویال بهتر بود؟ | 1gamer

شما می توانید دیگر آیتم های مجله خبری یک گیمر کالاف دیوتی موبایل همچون؛ سی پی کالاف دیوتی موبایل ،بتل پس باندل کالاف دیوتی موبایل و Limited time offer کالاف دیوتی را در سایت آی گیم با کمترین قیمت خریداری کنید. برای خرید سی پی بازی کالاف دیوتی به صورت مستقیم و از طریق فروشگاه این بازی باید اکانت گوگل پلی خود را شارژ کرده باشید. برای شارژ اکانت گوگلی پلی یا اپ استور برای انجام خرید درون بازی هم نیاز به گیفت کارت دارید.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر