دانلود پابجی موبایل PUBG Mobile 2 4.0 نصب آپدیت جدید اندروید | 1gamer

همچنین، مجله خبری یک گیمر یوسی پابجی موبایل برای گوشی های آیفون و اندروید نیز مناسب است. اگر گوشی شما سامسونگ یا هر مدل دیگری است، می توانید این بازی را بخرید و با خیال راحت آن را روی دستگاه خود نصب کنید. خوشبختانه این بازی انعطاف بالایی با سیستم های عامل موبایل داشته و می توان آن را روی هر گوشی نصب کرد. چیزی که پابجی را تبدیل به یکی از بهترین و جذاب‌ترین بازی‌های بتل رویال کرد، گیم‌پلی هیجان‌انگیز آن بود.

آموزش بازی پابجی موبایل به صورت حرفه ای – راهنما و نکات کامل

با خرید سی پی کالاف، یو سی پابجی، و خرید جم فری فایر با ایدی از iranmojo دیگر نیازی نیست نگران کلاهبرداری و از دست دادن اموال خود باشید، زیرا ایران موجو دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و می‌تواند در اسرع وقت الماس فری فایر را برای شما فراهم کند. از آنجا که فری فایر در کشور ما یک بازی بسیار محبوب می‌باشد، شما می‌توانید با خرید جم فری فایر از ایران موجو در کوتاه‌ترین و سریع‌ترین زمان ممکن، حساب بازی خود را شارژ و فعال نمایید. با خرید الماس فری فایر، می‌توانید الایت پس و الایت باندل فری فایر را فعال نموده و نهایت لذت را از بازی خود ببرید. این بازی به صورت فیلتر شده می‌باشد بنابراین پیشنهاد می‌شود از فیلتر شکن Super VPNاستفاده کنید زیرا نسبت به فیلتر شکن‌های دیگر برای بازی قوی‌تر می‌باشد. سرعت اینترنت باید بالا باشد به عنوان مثال سرور روی ۱۰۸ برای بازی پابجی موبایل مناسب است.

بخوانید  کالاف دیوتی موبایل یا وارزون ، کدام بهتر و جذاب تر است؟ اسجیت | 1gamer

ویژگی های بازی پابجی موبایل (pubg mobile) اندروید:

بازی پابجی موبایل خیلی زود پس از انتشار توسط ۲۰۰ میلیون کاربر مختلف از سرتاسر جهان دانلود شد و تا به امروز بیش از ۱ میلیارد نفر این بازی موبایل را بر روی سیستم عامل‌های اندروید و IOS دانلود کرده‎اند. این نخستین باری است که یک بازی موبایل توانسته جمعیت جامعه‌ی مخاطبین خود را از مرز یک میلیارد نفر عبور دهد و همچنان نیز دوران اوج خود را سپری کند. بازی پابجی موبایل یکی از پدیده‌های چند سال اخیر است و همین حالا به راحتی می‌‎توانید در قسمت دانلود بازی PUBG Mobile آن را برای هر دو سیستم عامل Android و IOS دانلود کنید. بعد از اینکه فورتنایت وارد رقابت بازی‌های بتل رویال شد، سعی کرد یک عنوان بهینه برای تمام دستگاه‎های اندروید و ios منتشر کند.

  • ایشان در خصوص ” چرا پابجی موبایل نصب نمیشود ” بسیار واکنش نشان داد و به کاربران و گیمرهای شاکی قول داد که در اندک زمانی برای رفع مشکل اجرا نشدن بازی اقدام خواهد کرد.
  • در این حالت به یک مسابقه هشت دقیقه ای در یک قسمت کوچک نقشه میروید، معمولا رقابت های حالت Quick Match با سلاح های SMG و سبکتر رخ میدهد، این حالت در روزهای خاصی از هفته فعال است و بازیکنان میتوانند به تجربه آن بپردازند.
  • زمانی که وارد بازی می‌شوید، از شما پرسیده می‌شود با چه اکانتی می‌خواهید وارد شوید.
  • جهت دانلود گیم پلی پابجی موبایل بازی پابجی آخرین نسخه اندروید به همین صفحه مراجعه کنید.
  • حالا در کنار اعلام تعداد دفعات دانلود بازی، تنست از همکاری با Godzilla vs. Kong خبر داده است.
بخوانید  سفارش خرید پرچم ساحلی تعرفه, قیمت چاپ پرچم بادبانی تبلیغاتی

هدایای در نظر گرفته شده برای بازیکن در بازی پابجی موبایل کره‌ای به قدری زیاد و ارزشمند هستند که دریافتی‌های روزانه‌ی بازیکن را می‌توان سومین ویژگی منحصر به فرد و استثنایی نسخه‌ی کره‌ای – ژاپنی بازی پابجی دانست. همانطور که گفته شد، بازیکن در بازی پابجی موبایل کره‌ای به طور روزانه با لاگین شدن در بازی هدایای متعددی را دریافت می‌کند که اغلب آن‌ها شامل تعداد قابل توجهی از Donkatsu Medal که ارز داخل بازی است، هستند. از این ارز می‌توان برای خرید آیتم‌های مختلفی استفاده کرد که در نسخه‌ی کره‌ای تنوع بیشتری دارند و موارد جدید و منحصر به فرد زیادی در بین آن‌ها به چشم می‌خورند. مورد بعدی در بین ویژگی‌های منحصر به فرد بازی پابجی کره‌ای، وجود رویدادهای اختصاصی در داخل بازی است که فرصت بسیار خوبی را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورند تا شانس خود را برای به دست آوردن تعداد زیادی آیتم ارزشمند و بسیار کم یاب، محک بزنند. این رویدادهای انحصاری به طور گسترده در قسمت‌های مختلف بازی اتفاق می‌افتند.

http://badorclothesworkshop.ir

مایکت برنامه‎ها و بازی‌های اندروید را متناسب با سخت افزار شما تشخیص می‎دهد و سپس بهترین نسخه از بازی را بر روی گوشی شما نصب می‌کند. اگر متوجه شدید که بازی نصب نمیشه به سطح گوشی خود دقت کنید، برای گوشی‎های ضعیف بهتر است که از نسخه لایت بازی استفاده کنید. برای رسیدن به اینکه چرا پابجی موبایل نصب نمیشود باید با پابجی موبایل اندروید بیشتر آشنا شویم. پابجی موبایل با الهام از ماینکرافت و رمان Battle Royale و تلفیق این دو با ژانر اکشن، توانست به پدر ژانر بتل رویال تبدیل شده و نامش را در صنعت بازی‌های ویدیویی جاودان کند. بازی پابجی یکی از محبوبترین بازی‌های سبک اکش و بقا است که در آن 100 بازیکن یا پلیر باید در نقشه‌ای به ابعاد 8در 8 کیلومتر مربع به مبارزه با یکدیگر پرداخته و سعی کنند زنده بمانند.

بخوانید  دانلود کلش آف کلنز Clash of Clans بازی استراتژی محبوب اندروید | 1gamer

ورود به کانال