نبردها و ماموریت های جانبی را در تریلر گیم پلی RoboCop: Rogue City به نمایش بگذارید

اگرچه به نظر می رسد سازندگان تاکید زیادی روی بخش رزمی RoboCop: Rogue City داشته اند، اما داستان نیز بسیار مهم است. استودیو Teyon با انتخاب های مختلف تاکید زیادی بر داستان گویی دارد تا بازیکنان بتوانند در موقعیت های مختلف و به دلخواه خود از درگیری های خاص جلوگیری کنند. به‌علاوه، ارتقا بخش‌هایی از درخت مهارت امکان انتخاب‌های جدیدی را در هنگام مکالمه با شخصیت‌ها فراهم می‌کند. در نهایت می توان گفت نحوه تعامل بازیکن با NPC ها و انجام ماموریت ها می تواند در تغییر سطح اطمینان ساکنان دیترویت موثر باشد.

همانطور که از سری RoboCop انتظار می رفت، سیستم مبارزه RoboCop: Rogue City شامل نبردهای خشن و خونین است. RoboCop با انواع تجهیزات جنگی و مهمات در اختیارش می تواند مانند یک تانک پیاده نظام، دشمنان را در مقابل خود بکشد. حرکات این شخصیت آهسته و سنگین است و در بیشتر مواقع می تواند گروه بزرگی از دشمنان را بدون چالش خاصی بکشد. با توجه به اینکه مدت زمان کمپین RoboCop: Rogue City حدود 25 تا 30 ساعت تایید شده است، باید ببینیم توسعه دهندگان چگونه می توانند چالش های بیشتری را به درگیری های بازی اضافه کنند.

RoboCop: Rogue City قرار است در ماه سپتامبر برای پلتفرم‌های PC، PlayStation 5 و Xbox Series X عرضه شود. Xbox Series S منتشر خواهد شد. نسخه نینتندو سوییچ این بازی نیز در دست تولید است و هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

پس از اعلام اولیه RoboCop: Rogue City توسط Nacon، تیم توسعه برای چند سال سکوت کرد. اکنون به نظر می رسد با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی در سپتامبر، روند انتشار جزئیات و دموهای مختلف بازی آغاز شده است. در همین راستا استودیو Teyon اخیرا یک ویدیو پیش نمایش ۱۰ دقیقه ای از بازی را در وب سایت IGN ارائه کرده است تا علاقه مندان بتوانند با این شوتر اول شخص آشنا شوند.

بخوانید  نسخه های مختلف مرد عنکبوتی را در تریلر جدید Spider-Man 2 مشاهده کنید

روایت بازی RoboCop: Rogue City شامل اتفاقاتی است که بین داستان های نسخه دوم و سوم فیلم های RoboCop رخ داده است. در شروع بازی، بازیکنان با گروهی درگیر می شوند که به مواد مخدر هسته ای معتاد هستند. این گروه از قاچاقچیان در نهایت به مقر کانال 9 حمله کرده و اعضای آن را گروگان می گیرند. این اتفاقات باعث می‌شود که از Robocop و همکارش، مامور آن، کمک بگیرند.

دانلود فیلم آپارات

استودیوی Teyon نبردها و ماموریت های جانبی RoboCop: Rogue City را در یک تریلر 10 دقیقه ای به نمایش می گذارد.

Robocop علاوه بر انواع سلاح گرم و تجهیزات انفجاری، شاخه مهارت Melee Crunching را نیز خواهد داشت. علاوه بر این، توانایی اسکن محیط به او این امکان را می دهد که به سرعت مکان دشمنان را شناسایی کرده و استراتژی های مبارزه ای جدید را طراحی کند. بازیکنان می توانند علاوه بر ماموریت های کمپین اصلی، ماموریت های جانبی را نیز انتخاب کنند. بسیاری از این ماموریت ها با تحقیقات جنایی، بررسی سرنخ ها و در نهایت دستگیری مجرم پایان خواهند یافت. ویژگی استراق سمع Robocop به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به مکالمات بین شخصیت‌ها گوش دهند تا سرنخ‌های جدیدی به دست آورند یا حتی ماموریت‌های جانبی جدید را باز کنند.

در بازی RoboCop: Rogue City مکان دشمن را اسکن کنید و شلیک کنید

نظر شما درباره آخرین اخبار RoboCop: Rogue City چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.