دانلود پابجی موبایل 2 4.0 PUBG MOBILE بروزرسانی و نصب نسخه جدید | 1gamer

از آنجایی که تقریباً تمام بازیکنان حالت میکروفون را در حداکثر قرار می‌دهند، می‌توانید صدای اسپیکر خود را کمتر کنید. تینروید یکی از بروزترین سایت های دانلود برنامه و بازی اندروید می باشد. برای به روز رسانی و آپدیت بازی نیاز دارید تا فایل و دیتای جدید را دانلود کنید و قبلی ها را حذف کنید. در سال 2017 کمپانی bluehole کشور کره جنوبی شروع به برنامه ریزی بازی ای به سبک بتل گراند battleground کرد و در اواخر همان سال بود که یکی از زیر شاخه های این شرکت بزرگ بازی سازی به اسم PUBG Corporation وظیفه ساخت و انتشار این بازی را برعهده گرفت. داستان و ایده اصلی این بازی از یک فیلم ژاپنی به اسم battle royale الهام گرفته شده است که در زمان خود یک فیلم بسیار موفق به شمار میرفت و فروش بسیار خوبی در ژاپن و دیگر کشور های جهان داشت.

  • درست است که این مثال، کمی عجیب به نظر می‌رسد اما در جهان ما، این مثال عجیب را می‌توانید به چشم خودتان ببنید.
  • سخت افزار و اینترنت، اگر در بازی لگ دارید قطعا به این دو عامل مربوط است، برای اینکه از سخت افزار به شکل بهینه استفاده کنید قسمت بالایی را به طور کامل انجام دهید.
  • سپس موقعیت‌های مختلف بازی با قرارگیری در فرصت‌های مختلف برایتان رقم می‌خورد.
  • این بازی نسخه بهینه سازی شده‌ی پابجیست که برای گیمرهایی که از سخت افزار ضعیف استفاده می‌کنند، طراحی شده است.
  • بین بازی‌های اکشن با تم جنگ، بازی pubg یکی از گزینه‌های ناب و دوست‌داشتنی است که می‌توانید از آن لذت ببرید.
بخوانید  بازسازی طلا فروشی و دکوراسیون طلا فروشی و طراحی طلا فروشی

میلیون‌ها بازیکن از سرتاسر جهان تا به امروز بازی پابجی را روی تلفن‌های همراه خود دانلود کرده‌اند و بخش قابل توجهی از آن‌ها نیز به طور متمادی در طول شبانه روز در مسابقات درون این بازی شرکت می‌کنند. پابجی موبایل – pubg mobile یکی از بهترین، خارق العاده ترین و معروف ترین بازی های سبک بقا اکشن است. این بازی توسط کمپانی چینی Tencent game برای دستگاه های اندرویدی و آی او اس طراحی و توسعه داده شده است.

تلنگر به تازه کار ها

از مجله خبری یک گیمرله راه‌هایی که می‌توان مصرف باتری را هنگام اجرای بازی Pubg کمتر کرد این است که تنظیمات گرافیکی آن را کاهش دهید. در صورت نیاز میتوانید از سه برنامه GFX Tool و HD Graphics Tool و Graphic Optimizer for PUBG برای اعمال تغییر در گرافیک بازی پابجی استفاده نمایید. برای یک تجربه گیم پلی بی نظیر از نرم ترین گان پلی لذت ببرید. به طورکل، اگر قصد دارید در کنار لذت بردن از بازی، به هیچ وجه شلیک‌های خود را از دست ندهید، این آموزش را انجام دهید که کمک می‌کند صرفاً نخواهید تنظیمات گیمرهای دیگر را کپی کنید.

ترفند های تنظیمات پابجی موبایل

پوشه ی com.tencent.ig را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید. سپس فایل بازی را از طریق جعبه دانلود موجود در این صفحه دانلود کنید. سپس فایل دیتا بازی را مطابق جعبه راهنما، به پوشه ذکر شده منتقل کنید. تیراندازی از فاصله ۲۰ متری را شروع کنید و انگشت خود را به سمت پایین نگه دارید. اگر شبکه دوربین بالاتر از هدف باقی بماند، باید حساسیت را افزایش دهید و برعکس.

بخوانید  همه چیز درباره بازی های کالاف دیوتی؛ از ابتدا تا کنون

خرید رویال پس پلاس پابجی موبایل+۱۲۰ یوسی هدیه

چه کسی تصورش را می‌کرد رمانی که توسط یک نویسنده ژاپنی نوشته شده است، زمانی منبع الهام بازی‌های ویدیویی شود؟ battle royale نام رمانی است که سال‌ها پیش نوشته شد و ژانری را متولد کرد به نام بتل رویال که امروزه موفقیت بسیاری در زمینه بازی‌های کامپیوتری کسب کرده است. اگر شما در این‌بازی متوجه شدید که بازیکنی هکر است و از کدهای تقلب استفاده می‌کند می‌توانید در صفحه‌مرگ این بازیکن را ریپورت (گزارش) کنید. بازیکنانی که در بازی‌ پابجی توسط دیگر بازیکنان گزارش داده بشوند ممکن‌است در صورت تکرار شدناین موضوع، اکانت خود را به طور دائم از دست بدهند. بازی‌ پابجی یک بازی‌ ویدئویی‌ بتل‌رویال رایگان است که توسط Lightspeed & Quantum توسعه‌ پیدا کرده است.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر