دانلود بازی پابجی موبایل نسخه جدید اپدیت پابجی موبایل به همراه دیتای کامل بازی 2 3.0 PUBG Mobile | 1gamer

این بازی پابجی را شرکت چینی Tencent game برای دستگاه‌های اندرویدی و آی او اس آیفون طراحی و توسعه داد. برای معرفی ودانلود نسخه جدید پابجی موبایل نسخه جدید ۲۰۲۲ همراه بادیتا کامل آپدیت پابجی موبایل با لینک مستقیماندروید با ما همراه باشید. دانلود بازی پابجی موبایل برای سیستم عامل‌های Android و IOS.

  • لینک دانلود بازی پابجی موبایل به درخواست ستاد فیلترینگ از فارسروید حذف شده است.
  • در صورتی که نظر شما حاوی ناسزا، عبارات توهین‌آمیز و تهدید بوده و در تضاد با قوانین فعلی کشور باشد از انتشار آن بدون حذف موارد ذکر شده، معذوریم.
  • برای بهترین تنظیمات پابجی در قسمت صدا توصیه می‌شود کیفیت SFX را برروی میزان بالا تنظیم کنید، چون حالت اولترا ممکنست عملکرد برخی از دستگاه‌های ضعیف را مختل کند.
  • پس از انتشار این بازی در سال 2018 این بازی به سرعت در میان کاربران محبوب شد.
  • اما این تصور کاملا دور از واقعیت است زیرا فروشگاه ایران موجو، الماس فری فایر، یوسی پابجی، سی پی کالاف و بسیاری از ملزومات بازی‌های دیگر را ارائه می‌دهد که شما عزیزان می‌توانید با خیال راحت خریداری نموده و در بازی‌های خود استفاده کنید.

طبق اطلاعات موسسه تحقیقاتی Sensor Tower بازی PUBG Mobile در سال گذشته تنها 2.7 میلیارد دلار درآمدزایی داشته است. همانطور که گفتیم پابجی موبایل مانند بازی های کالاف دیوتی موبایل و فورتنایت یک بازی به سبک بقا اکشن است. بازی به این صورت می باشد که 100 بازیکن آنلاین که شما هم جزء آن ها هستید.

شما با استفاده از یوسی قادر هستید بسیاری از اسلحه ها و لباس هایی را داشته باشید که در حالت عادی امکان استفاده از آنهارا ندارید.

بازی پابجی موبایل به قدری در بازار کشور هند مورد استقبال چشمگیر مردم قرار گرفت که توانست رکورد جالب و دورانتظاری مثل «نخستین تبلیغ تلویزیونی از یک بازی موبایل» را به اسم خودش به ثبت برساند. بعد از کشور هند، سازندگان به فکر توسعه‌ی یک نسخه‌ی اختصاصی دیگر برای کشور کره پرداختند که نسبت به نسخه‌ی مربوط به بازار کشور هند، در بر دارنده‌ی ویژگی‌های منحصر به فرد متعددی بود که تا حد زیادی گیمپلی بازی را دستخوش تغییر می‌کردند. Pubg mobile توسط موتور گرافیکی Unreal Engine 4 که گرافیک خارق العاده ی کنسولی به برای دستگاه های موبایل ایجاد می کند، ساخته شده است. با استفاده از این موتور گرافیکی نسخه موبایل پابجی فرق زیادی با نسخه کامپیوتر آن ندارد. با اجرای اولیه بازی در همان لحظات اول محو گرافیک عالی بازی می شوید و همچنین صداگذاری مهیج و گیم پلی جذابش شما را به وجد خواهد آورد. گیفت کارت ها و یا کارت های هدیه، امکان پرداخت های بین المللی را دارند و یکی از استفاده های آنها میتواند پرداخت های درون برنامه ای بازی ها و یا یا خرید یوسی بازی پابجی باشد.

بخوانید  خرید کالاف دیوتی موبایل ثبت آگهی رایگان فروش اکانت Call of Duty mobile | 1gamer

تماشا کنید: بررسی گوشی گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ

همانطور که پیش‌تر گفتیم تنظیمات حساسیت پابجی مهم‌ترین بخش است و ارزش این را دارد که وقت بیشتری برای آن بگذارید. این بخش میزان حساسیت در مواقع شلیک کردن و موارد این چنینی که اصل بازی پابجی هستند را تعیین می‌کند. بنابراین اگر بازیکن حرفه‌ای هستید یا می‌خواهید این عنوان را بدست آورید از این بخش غافل نشوید.

در این راستا مجله خبری یک گیمر‌های خریداری‌شده و سایر امکانات بازی‌های مختلف، در کوتاه‌ترین زمان به‌دست کاربران رسانده می‌شود. سیستم هدایت شخصیت‌های درون بازی به خوبی طراحی شده‌اند و تقریباً حرکاتی روان را به گیمر ارائه می‌دهند. بسته به پردازنده و کشش سخت افزار گوشی‌تان خواهید توانست تا میزان گرافیک بازی را کم و زیاد کنید. پابجی برای اجرای بدون مشکل به یک دستگاه با حداقل رم 2 گیگابایت نیاز دارد؛ درصورتی که دستگاه شما از سخت افزار مناسبی برای اجرای آن برخوردار نیست، میتوانید از نسخه بهینه سازی شده پابجی برای دستگاه های ضعیف با نام PUBG MOBILE LITE استفاده کنید.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر