خرید یوسی پابجی موبایل با نازلترین قیمت واریا شاپ | 1gamer

همانطور که انتظار می‌رود این گزینه برای گیمرهایی که برخی از رنگ‌ها را تشخیص نمی‌دهند، طراحی شده است. با این وجود برخی از گیمرهای حرفه‌ای نیز به دلیل پالت‌های رنگی، حالت پروتانوپیا را ترجیح می‌دهند. هر موقع که یک مانع جلوی شما قرار بگیرد، قادر به شلیک کردن نخواهید بود؛ بنابراین فعال کردن این گزینه به خصوص برای گمیرهای تازه کار خالی از لطف نیست. شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید. پابچی من آپدیت نمیشه تو فروشگاه میگه کشور شما پشتیبانی نمیشه.

  • مورد بعدی در بین ویژگی‌های منحصر به فرد بازی پابجی کره‌ای، وجود رویدادهای اختصاصی در داخل بازی است که فرصت بسیار خوبی را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورند تا شانس خود را برای به دست آوردن تعداد زیادی آیتم ارزشمند و بسیار کم یاب، محک بزنند.
  • به طورکل، اگر قصد دارید در کنار لذت بردن از بازی، به هیچ وجه شلیک‌های خود را از دست ندهید، این آموزش را انجام دهید که کمک می‌کند صرفاً نخواهید تنظیمات گیمرهای دیگر را کپی کنید.
  • دانلود بازی پابجی PUBG به همراه دیتای کامل و آپدیت پابجی موبایل با لینک مستقیم از بی روید.
  • آیتم ها به صورت هوشمند برداشته میشوند و هوش مصنوعی بهترین حالت را برایتان در نظر میگیرد، این قابلیت در بازی های دیگری مانند کالاف دیوتی موبایل و Rules of survival نیز قرار دارد.
  • برای خارج کردن فایل دیتا از حالت فشرده، میتوانید از برنامه RAR استفاده کنید.
  • پابجی زیباترین بازی‌ بتل رویال اندروید است که با گیم پلی رویایی خود، توجه هر گیمری را جلب می‌کند.
بخوانید  ندای وظیفه: وارزون ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | 1gamer

به طور کلی عمده‌مجله خبری یک گیمر تفاوت‌های موجود بین دو نسخه‌ی جهانی و کره‌ای – ژاپنی بازی پابجی را می‌توان در سه مورد مختلف خلاصه کرد. در بازی پابجی موبایل کره‌ای، ارز همیشگی AG غایب است و جای خود را به یک ارز جدید به نام Donkatsu Medal داده است. ارزی که می‌توان از آن برای باز کردن جعبه‌های درون بازی استفاده کرد. جعبه‌هایی که آیتم‌های بسیار خوب و نادری را می‌توان در آن‌ها پیدا کرد.

تعداد دفعات دانلود پابجی موبایل

گیمر می تواند در پابجی موبایل دست به شخصی سازی های گوناگون و بی مانندی بزند. شخصی سازی اسلحه های متنوع، لباس، رنگ پوست، زمینه و … از جمله این شخصی ساز ها است. علاوه براین، طراحی شخصیت ها، نوع اسلحه، اتومبیل ها و خانه ها نیز می توانند در جذاب کردن بازی تاثیر فراوانی داشته باشند. به محض ورود به سایت پابجی سل با دنیایی از اکانت رو به رو می‌شوید! هر نوع اکانتی که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

خرید رویال پس پلاس پابجی موبایل+۱۲۰ یوسی هدیه

شما می‌توانید در وبسایت سرگرمی به طور کامل با بازی پابجی موبایل آشنا شوید و مروری کلی داشته باشید بر پیشینه‌ی درخشان این بازی نوظهور و محتویاتی که طی مدت زمان طولانی به آن افزوده شده‌اند. بازی پابجی موبایل به طرز چشمگیری توانسته تا به امروز در سطح جهانی خوش بدرخشد و در این زمینه آمار و ارقام شگفت‌انگیزی را از خود بر جای گذاشته. با حذف شدن بازی پابجی موبایل از استورها و سایت های دانلود ایرانی، باید ایران را در کنار کشورهایی مثل هند و نپال و عراق قرار دهیم که مسئولین این سه کشور، در عملکردی مشابه مسئولین کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه ایران، جلوی تجربه گیمرهای کشورشان را گرفته اند. گاهی نیز مانند تمام بازی هایی که به صورت رایگان عرضه میشوند، نیاز است تا برای استفاده از برخی از ویژگی های این بازی، پرداخت ارزی انجام دهید و از امکانات بیشتر و هیجان انگیز تر این بازی استفاده کنید. شما برای حرفه ای تر شدن و همچنین خرید درون برنامه ای و خرید یوسی بازی پابجی از راه های زیادی میتوانید استفاده کنید؛ در ادامه با ایرانیکارت همراه باشید. دانلود نسخه جدید پابجی و آپدیت پابجی موبایل با لینک مستقیم به همراه دیتای کامل.

بخوانید  خرید سی پی کالاف ارزان با تحویل آنی در سایت معتبر 1000جم | 1gamer

این بازی مهیج به وسیله گیم پلی توانسته است بالغ بر چهارصد میلیون طرفدار و بازیکن در سراسر دنیا گرد خود جمع کند. این بازی رونوشت ویژه پی سی را نیز در اختیار دارد ولی به خاطر ضعیف بودن پردازنده گوشی موبایل در مقایسه با پی سی، طبیعی است که گرافیک آن کمتر باشد. البته در نظر داشته باشید که این گیم در مقایسه با بازی های دیگر که در موبایل اجرا می شود، گرافیک خوبی دارد.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر