دانلود پابجی موبایل 2 4.0 PUBG MOBILE بروزرسانی و نصب نسخه جدید | 1gamer

البته اگر بخواهیم خیلی سخت‌گیرانه به این بازی نگاه کنیم، می‌توانیم بگوییم هنوز هم کنترل بازی در گوشی‌های اندرویدی برای کاربران تازه‌کار کمی سخت به نظر می‌رسد. به طور کلی اگر شما پیش از این بازی، دیگر بازی‌های شوتر اندرویدی که در بازار حاضر هستند را تجربه کرده باشید، کار بسیار راحت‌تری خواهید داشت. این بازی در دسته بازی‌های بقا و اکشن، با تم جنگ و گرافیک بسیار دوست‌داشتنی توسعه پیدا کرده است. بسیاری از گیمرهای موبایلی معتقدند این بازی، با دنیای متفاوت و خاص خود، شما را میخ‌کوب می‌کند. اگر می‌خواهید به جمع طرفداران این شاهکار Battle Royale ملحق شوید، بعد از خواندن متن ما، به‌سراغدانلود پابجی موبایلو نصب آن بروید. لینک دانلود بازی پابجی موبایل به درخواست ستاد فیلترینگ از فارسروید حذف شده است.

http://badorclothesworkshop.ir

مگر اینکه تعداد زیادی از قوانین بسیار سختگیرانه و محدودکننده را رعایت کنند. مجله خبری یک گیمر پابجی موبایل در ابتدا مثل خیلی دیگر از کشورهای جهان در قالب یک نسخه‌ی اصلی جهانی و Global در کشور هند نیز در دسترس قرار گرفته بود. اما پس از مدتی دولت این کشور به دلایل مختلف از جمله نیازمند بودن بازی به سانسورهای مختلف و همچنین کاهش سطح خشونت بازی و همچنین مشکلات امنیت کاربر، بازی پابجی موبایل را در کشور هند از دسترس خارج کرد. چنانچه می‌خواهید نسخه‌ای متفاوت‌تر از نسخه‌ی جهانی بازی پابجی موبایل را تجربه کنید، می‌توانید در ادامه‌ی مطلب با بازی پابجی موبایل هندی آشنا شوید که دریافت آن به طور مستقیم از طریق گوگل پلی امکان‌‎پذیر است.

  • برای به روز رسانی و آپدیت بازی نیاز دارید تا فایل و دیتای جدید را دانلود کنید و قبلی‌ها را حذف کنید.
  • بله؛ شما می‌توانید بدون انجام اینکار نیز بدون هیچ مشکلی به بازی کردن ادامه دهید اما باید بدانید درصورتی که بازی را به هردلیلی از روی موبایل خود پاک کنید دیگر نمی‌توانید اکانت خود را بازیابی کنید و تمامی اطلاعات شما از بین خواهد رفت.
  • همانطور که شاید شما هم با سوال چرا پابجی موبایل نصب نمیشود ، مواجه شده‎اید، بسیار پیش آمده است که افراد زیادی از سرتاسر دنیا غیر از نصب نشدن بازی پابجی روی گوشی، از مشکلات متعددی شکایت کرده‎اند که به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.
  • اکثر بازیهای بتل رویال از یک قوانین و چهارچوب های کلی یکسان بهره میبرند که اگر شما بتوانید آن ها را رعایت کنید میتوانید در بازی های گروهی به پیروزی برسید و تیم برنده میدان باشید.
  • حین اینکه بر روی شلیک سر هدف تمرکز دارید، باید بهترین میزان حساسیت را پیدا کنید.
بخوانید  قیمت کلاهک دودکش پلاد

درست است که این مثال، کمی عجیب به نظر می‌رسد اما در جهان ما، این مثال عجیب را می‌توانید به چشم خودتان ببنید. مینی روید یک وب سایت ارائه دهنده خدمات دانلود رایگان در عرصه بازی و برنامه اندروید است. PUBG MOBILE دارای بالاترین موارد وفاداری و تجربه گیم پلی است. PUBG MOBILE می تواند هر آرزویی را که ممکن است داشته باشید برآورده کند. از میان سلاح های گرم بی شمار انتخاب کنید و مهارت تیراندازی خود را آزمایش کنید.

آموزش قدم به قدم ثبت نام در بازی پابجی موبایل

شرکت سازنده پابجی pubg corporation نام دارد که زیر مجموعه ای از شرکت بلوهول واقع در کره جنوبی است. شرکت سازنده pubg new state کار خود را با نام جینوگیمز در سال 2009 آغاز کرده بود و بعدا به این نام تغییر داد. این شرکت که در مرکز کره جنوبی تاسیس شده است 6 دفتر عملیاتی بین‌المللی در آمریکای شمالی، اروپا، ژاپن و چین دارد و هدفشان توسعه و حل مشکل در اجرای بازی pubg mobaile است. در همان سال رشد صعودی پابجی شروع شد و چیزی نگذشت که یکی از پرفروشترین بازی‎های سال در سبک بازی‎های بتل رویال شد و تعداد بازیکنانش در بعضی روزها از کانتر و لیگ اوجنرز هم بیشتر می‌شد. این حجم از استقبال باعث شد تا ژانر بتل رویال برای دیگر توسعه دهندگان هم جذاب شد. برای ورود به بازی پابجی موبایل در مرحله اول باید بتوانید بازی را دانلود کنید.

از پابجی موبایل هندی تا پابجی موبایل کره‌ای!

برای مقابله با این شرایط، راهی جز استفاد حداکثری از موقعیت امن و خروج سریع از منطقه خطر ندارید. پیشنهاد بازار برای دوری از منطقه خطر، استفاده از ماشین و موتورهای داخل بازی است که معمولا در قسمت‌های نزدیک به منطقه خطر قرار دارند و می‌توانند شما را نجات دهند. Mini Zone نیز همانند مود کلاسیک و قدیمی است؛ با این تفاوت که بازی فقط در روزهای شنبه و روزهای فرد باز است و نقشه آن نیز کوچک‌تر از مپ اصلی است. با استفاده از قابلیت‌های ارتباطی با دیگر کاربران، گروه‌های مختلفی تشکیل داده و آن‌ها را مدیریت کنید تا لذت بازی جذاب و هیجانی را نیز درک کنید.

بخوانید  چگونه بازی Call Of Duty: Warzone را دانلود کنیم؟

خرید ۴۰۰۰ یوسی پابجی