چگونه بازی Call Of Duty: Warzone را دانلود کنیم؟

گیمرها باید امتیازات لازم را با کشتن دشمنان به دست بیاورند و سپس استوراستریکس ها را فعال کنند. در ادامه به شما چیت کالاف دیوتی موبایل را معرفی می کنیم و توضیح می دهیم که چگونه شما را به یک پلیر حرفه ای تبدیل می کند. با اینکه کال آف دیوتی توسط اکتیویژن معرفی شد اما در حال حاضر شرکت هایی همانند اینفینیتی وار و تری اچ به توسعه بازی های کالاف دیوتی کمک میکنند. خیر. شما فقط یک بار چیت پابجی را میخرید و اگر آپدیت شود به صورت خودکار و رایگان برای شما هم آپدیت خواهد شد زیرا یکی از قوانین سایت ما این است که اگر کاربری یک بار مبلغی برای محصولی هزینه کرد، نیازی به پرداخت دوباره مبلغ برای آپدیت یا ابزار های جانبی و… آیا اگر چیت پابجی آپدیت شود دوباره باید هزینه ای بدهم؟ شما با طیف گسترده ای از سلاح هایی که بدست می آوردید می توانید وارد نبرد شوید و از خودتان دفاع کنید.

علاوه بر آن، این اولین نقشه به دنیای درون پابجی موبایل بود. خب اول از Bandicam شروع میکنم چون واقعا محیطی خیلی خیلی ساده ای داره ، و با کیفیت 720 هم فیلم برداری میکنه و بهترین قابلیتش اینه که میتونید به صورت مستقیم از صفحه بازی مورد نظرتون فیلم برداری کنید فقط کافیه روی حالت Game بزارید ، بعد با ی کلیک بر روی بازی مورد نظرتون و شروع فیلم برداری میتونید به همین راحتی ازش استفاده کنید. نسخه دوم بازی کالاف دیوتی نیز به صورت ویژه بر روی جنگ جهان دوم تمرکز دارد. در ابتدا؛ داستان بازی در زمان جنگ جهانی دوم رخ میدهد اما در نسخه های بعدی به زمان حال رسید. فرآیند تدریجیِ یادگیری قطعا مسیری طولانی و مشکل است زیرا اتفاقات زیادی در حال انجام است، نکات زیادی در وجود دارند که باید به آنها تسلط پیدا کنید. وارزون آنقدر بزرگ و پر از جزئیات ریز و درشت است که عجیب نیست اگر بخشی از کارهای ساده و ابتدایی آن را فراموش کنید. هرچند تمام سلاحهای کلد وار هنوز در وارزون قرار ندارند و باید تا حد زیادی دچار تغییر شوند، اما باز هم معرفی این سلاحها خالی از لطف نیست. بعد از عرضه بازی کال آف دیوتی وارزون (Call of Duty Warzone) به عنوان بخش بتل رویال بازی کال آف دیوتی مدرن وارفر (Call of Duty Modern Warfare)، سلاحهای بازی جدید اکتیویژن برای این بخش بتل رویال نیز در دسترس قرار گرفتند.

بخوانید  دانلود بازی کالاف دیوتی برای کامپیوتر نیم بهاء تمام بازی ها | 1gamer

شخصیت های کالاف دیوتی با توجه به مرحله (Level) شما قابل انتخاب هستند، دیوید میسون – الکس میسون – کاپیتان پرایس – توماس مریک و سایمون گاست برخی از شخصیت هایی هستند که شما میتوانید در بازی کال آف دیوتی از آنها بهره بگیرید که هرکدام با توجه به ویژگی های خاص خود میتوانند به شما در مبارزه هایتان کمک کنند. اگر سطح شما در بازی پایین است و میخواهید که سطح خود را سریعتر بالا بیاورید و به مرحله ۱۵۰ برسید، بهترین راه برای این کار در بازی زمانی است که امتیاز تجربه دو برابر میشود. این کار باعث میشود که این بازیکن بتواند در طول مسابقه مخفیانه به جلو حرکت کند و شلیک کردنها را پوشش دهد و کشتار کند. خبر خوب این است که کالاف سنتر به عنوان مرجع معتبری شما را در خرید اکانت کالاف دیوتی راهنمایی می کند. بازی World in Conflict در زمان انتشار خود به موفقیتهای بزرگی دست یافت؛ منتقد GameSpot از این بازی به عنوان بهترین اثر استودیو Massive Entertainment یاد کرده و نمره 9.5 از 10 را به آن داده است. انواع اسلحهها و گجتهایی که با استفاده از خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل میتوان آنها را به دست آورد، در این مود بازی کاربرد دارند.

در حال حاضر در دنیا پابجی موبایل یکی از معروفترین بازیهای رویال بتل میباشند. برای مثال، بازی سیستم اینونتوری عناوین بتل رویال را تا حد امکان ساده کرده تا دیگر بازیکنان در لحظات حساس نخواهند نگران مدیریت اینونتوری باشند. برای اینکه بن نشوید بهتر است از هر 10 بازی حدود 2 بازی را بدون چیت پابجی بازی کنید تا ضایع نباشد و اینکه حرکات ضایع انجام ندهید اکانت شما بن نمی شود، برای مثال کسی را از پشت دیوار یا… بهتر است اگر به دنبال تجربه کردن بازی پابجی موبایل هستید، از یک دسته مناسب استفاده کنید، زیرا دسته های امروزی به شما این امکان را می دهند تا دکمه های مربوط به کنترلر را به صورت کاملا اختصاصی تنظیم کنید و با این روش در بهترین حالت ممکن بازی کنید. در اینجا به 4 حقه و ترفند اشاره میکنیم که کمک میکنند شما هر بازی را ببرید.بازی اسلحهی پابجی موبایل همراه نقشهی کتابخانه ارائه شد. شما باید بتوانید با اسلحهی خود به درستی نشانهگیری کنید.

بخوانید  دانلود PUBG Mobile آپدیت بازی اکشن-بقا پابجی موبایل برای اندروید | 1gamer
اگر هم اجرا بشه انتظار جلوه دیداری بالایی نداشته باشید، احتمالا بتونید بازی رو روی تنظیمات Low یا شاید مدیوم اجرا کنید. یعنی هم بازی میکنید و هم درآمد دارید! درآمد این گیمر خارجی هم مانند هم تیمی خود در سال 2021 بالای 5 میلیون دلار بوده است. حالت اول ADS است که در آن بازیکن با نگه داشتن دکمه شلیک سمت راست، هدف گیری هم برای او انجام می شود و زمانی که دکمه شلیک را رها می کنید، از حالت هدف گیری خارج می شود. هدف اصلی بازی اسلحه این است که هر بازیکنی بتواند 18 نفر را بکشد و برنده بازی شود. حالتی که پلیرها در آن همراه با چندین پلیر دیگر وارد نقشه بازی میشوند و باید بهعنوان آخرین نفر زنده بمانند. البته وقتی که وارد پروسه نصب بازی میشوید، لانچر بتل نت برایتان نصب میشود و نمیتوانید از نصب کردن این لانچر فرار کنید. سایت ما متصل به پرداخت شاپرک است که تمام سایت های معتبر ایرانی به این صفحه هستند، یعنی شما چه از دیجی کالا خرید کنید چه از اول گیم، باید در سایت شاپرک پرداخت خود را انجام دهید (که حالا بستگی دارد به کدام بانک ایرانی متصل باشد)، پس برای پرداخت می توانید با خیال راحت در سایت ما خرید کنید و اگر با مشکلی مواجه شدید با پیشتیبان های سایت اول گیم می توانید در تماس باشید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر