معرفی بهترین بازی های ۲۰۲۰

در صورتی که این کار را قبلا انجام دادهاید، این مرحله را رد کنید. کریستن موثرترین استریمر زن در پلتفرم توییچ است که طرفداران مخصوص خودش را دارد. Rumay با کسب جایزه جهانی برای بازیهای حرفهای قابل ستایش مانند World of Warcraft، در میان بهترین استریمر های زن دنیا قرار دارد. رومای وانگ (Rumay wang) یک بازیکن مشهور World of Warcraft است که برای استریم کردن مهارتهای شگفتانگیز خودش در این بازی، جوایز و افتخارات زیادی کسب کرده است. دقت کنید که کمپ کردن اصلا راه مناسبی نیست و بهتر است تعادل بین درگیری در مبارزات و زنده ماندن حفظ شود. علاوه بر این شما با استفاده کردن از این اصطلاحات می توانید پیام خود را به هم تیم های خود برسانید. قطعا با وضع ظاهری که او در استریمهایش دارد، کاربرانش گاهی سوالهای بد و صریحی از او میکنند و درخواستهای غیر معقول دارند اما نیکول به خوبی از عهدهی شرایط برمیآید و نمیگذارد این حاشیهها او را از تخصص اصلیش یعنی گیمری دور کند. تراکنش را تایید کنید.

در هنگامی که میخواهند فروت بیایند ایم باتتون فعال باشه با شلیک یک تیر در هوا یکی ناک و کشته میشود .چیت دیگری درون فروشگاه سایت ثناگیم قرار دادیم به نام چیت مود دیتای پابجی موبایل که مخصوص افزایش هدشات و ایم بات و … با یک بار خرید بتل پس وارزون از طریق فروشگاه بازی و به دست آوردن تمامی ۱۰۰ مرحلهی آن، شما امتیاز کافی برای خرید مجدد بتل پس فصل بعد را به دست میآورید و لازم نیست با شروع هر سیزن ۱۰ دلار هزینه کنید. چرا که لول شما در بتل پس بسته به میزان XPهایی که در طول فصل به دست آوردهاید پیش رفته است و کافی است تا آن را خریداری کرده تا به تمام آیتمهای جدید دسترسی پیدا کنید. شما همچنین میتوانید به جای خرید بتل پس ۱۰ دلاری و شروع از ۰، با ۲۴۰۰ امتیاز باندل بتل پس که معادل ۱۹.۹۹ دلار است را خریداری کنید. هر بتل پس در وارزون معادل ۱۰۰۰ امتیاز درون بازی یا همان CP است که قیمت آن معادل ۹.۹۹ دلار است. نمیتوان منکر این موضوع شد که بتل پس یکی از دلایلی است که بسیاری از بازیکنان را به ادامهی بازی ترغیب میکند و از خسته شدن آنها جلوگیری میکند.

بخوانید  دانلود بازی کلش آف کلنز ورژن جدید Clash of Clans | 1gamer
داستان بازی مستقیما از نقطه پایان شماره دوم آغاز میشد و دنیایی را به تصویر میکشید که به دست ولادیمیر مکاروف وارد جنگ جهانی سوم شده بود. این تصمیمات به طرز سورپرایزکنندهای هم عمیق، پرتعداد و تاثیرگذار بودند و میتوانستند چندین پایان مختلف برای داستان رقم بزنند. اما باید این را هم بدانیم که گیمر ها به راحتی از لذت بازی کردن، بخاطر سلامتی نمیگذرند. او ممکن است ادعا کند که “در راه موفقیت خود شکست خورده است” اما در هر گیمی که بازی میکند کاملاً خوب است. اما چیزی که United Offensive را به یک موفقیت بزرگ تبدیل کرد، گسترش قابل توجه بخش چندنفره بود. نتیجه این حمله یک جنگ ده ساله بود و باعث شد بخش قابل توجهی از آمریکا کاملا ویران شود. اول از دوستان و خانواده کمک بگیرید و در سایر شبکههای اجتماعی تبلیغ کنید. یکی از دوستان خطایی رو ارسال کردن که موقع دانلود مپ (نقشه) در بازی اتفاق می افتد و از دانلود آن جلوگیری می کند. این بازی به یکی از پردانلودترین بازیهای موبایلی تبدیل شدهاست و در مدت کوتاهی روی دهها میلیون دستگاه موبایل دانلود شدهاست. بعلاوه حداقل قیمت این گوشی ۱۵۰ دلارست که آن را به ارزانترین گوشی مخصوص کالاف دیوتی موبایل در بازار جهانی نیز تبدیل میکند.

وارزون به لطف شهرت سری کالاف دیوتی و گیمپلی غنی و واقعگرایانه به شدت مورد استقبال قرار گرفت و امروزه یکی از محبوبترین بازیهای بتل رویال به شمار میرود. بخش تکنفره به شدت ضعیف، کنترل نه چندان جالب، گرافیک و فریم ریت افتضاح، باگهای متعدد و مپهای مولتیپلیر بازی انتقادات فراوانی را به همراه داشتند. البته بهتر است بدانید که کالاف دیوتی موبایل میتواند نحوه بازی کردن کاربران را تشخیص دهد و برای بخش مچمیکینگ، کاربرانی که از کنترلر یا موس و کیبورد استفاده میکنند را با یکدیگر وارد مسابقه میکند. با این کار وارد بخش تنظیمات میشوید و میتوانید رزولوشن تصویر، محل اسکرین کپچر و متد مد نظرتان برای رندر کردن را انتخاب کنید. همانطور که میدانید برای اینکه یک برنامه یا بازی بتواند اجازهی ورود به اپ استور را کسب کند، باید هفت خان رستم را پشت سر گذاشته و آنقدر سطح خود را بالا ببرد تا بتواند از اپل تأییدیه بگیرد و راهی اپ استور شود. در واقع هر پردازندهای نمیتواند از پس یک بازی گرافیکی و سنگین مانند Call of Duty: Mobile برآید. سریعترین راه برای افزایش سطح در بتل پس وارزون و Cold War چیست؟

بخوانید  خرید شامپو از ارس خرید

وقتی یک چیزی جالب باشد، بازیکن های پابجی موبایل به آن جذاب یا Boom Bam می گویند. اما انتشار پابجی موبایل برای تنسنت حکم تلنگری را داشت تا کلاینت مخصوص خود برای سیستم عامل ویندوز را گسترش دهد و آن را به کاربران معرفی کند. برخی از آنها میگویند که دحترها به هیچوجه نمیتوانند گیمر یا استریمر شوند اما در این مطلب سعی خواهیم کرد تا نگاهی بر بهترین استریمر های زن در دنیا بیاندازیم و ببینیم که در عرصه استریمری چقدر موفق هستند. نیکول از استریمرهای زن در توییچ است که از نظر ظاهری و تخصص در بازی توانسته طرفداران زیادی داشته باشد. برخی از افراد این لیت شهرت سرسامآوری در پلتفرم توییچ دارند.با اون یا این همراه باشید. باید از آن ها مراقبت کرده و در مواقع مناسب استفاده نمود. این فرایند نسبتا ساده است اما قبل از تکمیل خرید باید مطمئن شوید که تایید هویت دو مرحلهای را فعال کردهاید و فرد مورد نظر بیشتر از یک هفته در لیست دوستان شما حضور داشته است. عنوان قبلی این استودیو یعنی Call of Duty: Ghosts میان بازیکنان منفور بود، اما چیزی که آنها انتظار نداشتند این بود که بازی بعدیشان با اوج نفرتی که این سری تاکنون به خود دیده مواجه شود.