بازیگران در یک ویدیوی جدید درباره داستان واقعی که الهام بخش Gran Turismo بود، اظهار نظر کردند

سونی پیکچرز ویدیو جدیدی برای Gran Turismo منتشر کرده است که شامل توضیحات بازیگران اصلی درباره داستانی است که الهام‌بخش این مجموعه است.

نیل بلومکمپکارگردان فیلم District 9 (District 9) در کنترل فیلم Gran Turismo و جیسون هالنویسنده فیلم تیرانداز آمریکایی و زک بیلینکینگ ریچارد نویسنده فیلم، فیلمنامه را بر اساس یک داستان واقعی نوشته است. این فیلم ماجراهای یک بازیکن سطح بالای Gran Turismo را دنبال می کند که آرزوی تبدیل شدن به یک راننده مسابقه حرفه ای را دارد.

اقتباس سینمایی Gran Turismo توسط Sony Pictures و PlayStation Productions تولید شده است اسد قزلباش، کارتر سوان، داگ بلگراد، دانا برونته و کازونوری یامائوچی آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی این پروژه کار کردند. اکران این فیلم ورزشی بیوگرافی برای اکران در تاریخ 11 آگوست 2023 (20 اوت 1402) برنامه ریزی شده است. سری بازی های GT پس از عرضه در سال 1997 به دلیل سطح بالایی از جزئیات و واقع گرایی محبوبیت پیدا کرد.

دیوید هاربر بازیگر سریال Stranger Things, Archie Medcoy بازیگر سریال See, Orlando Bloom بازیگر Kingdom of Heaven, دارن بارنتمجری که در Love Hard ظاهر می شود جرالدین استل هالیولمجری حاضر در Crank: High Voltage (Crank: High Voltage) جاش استرادوسکیبازیگر سریال چرخ زمان دانیل پویگبازیگر سریال نائومی جیمن هانسوبازیگر الماس خونی و توماس کرچمنمجری که در کینگ کنگ (کینگ کنگ) ظاهر می شود در Gran Turismo بازی می کند.

دانلود فیلم آپارات

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که سونی پیکچرز ویدیوی جدیدی برای درام ورزشی بیوگرافی Gran Turismo با نقش آفرینی منتشر کرده است. ارلاندو بلوم، دیوید هاربر و آرچی مدکوی با طرفداران به اشتراک گذاشته شد در این ویدیو بازیگران اصلی و جان ماردنبروRacing Driver داستان الهام بخش نوجوانی را روایت می کند که از مهارت های بازی خود برای تبدیل شدن به یک راننده مسابقه حرفه ای واقعی استفاده می کند.

بخوانید  با نحوه پیدا کردن گوشی گم شده یا دزدیده شده آشنا شوید