تریلر جدید Diablo 4 به کارگردانی این فیلمساز برنده اسکار


یک تریلر لایو اکشن برای Diablo 4 توسط یک برنده اسکار ساخته شده است.

بلیزارد تریلر لایو اکشن جدیدی از بازی Diablo 4 منتشر کرده است. این تریلر از کلویی ژائوبرنده جایزه اسکار برای کارگردانی فیلم سرزمین عشایر ساخته شده است. نام تریلر Needing Saviors و کارگردان دیگر آن است کیکو اوه شرق. تریلر مورد بحث جلوه ای از آنچه در بازی Diablo 4 در انتظار بازیکن است را به تصویر می کشد.این تریلر لایو اکشن فضای نگران کننده و سینمایی بازی را نشان می دهد که درگیر درگیری، ترس و تخریب است.

در نیاز به ناجیان، دنیای تاریک پناهندگی را نشان می دهد. سرزمینی متاثر از هیولاهای وحشی و نبردها در Berean’s Paradise and Burning Hell: «با داستانی گیرا که احساسات و انسانیت را در شخصیت های بازی القا می کند، این تریلر بینندگان را به سفری در میان خرابه های لیلیث می برد. مادر مصمم است که دوباره پناهگاه را اداره کند.

لینک دانلود آپارات

در طول تریلر، شخصیت‌های داخل پناهگاه التماس‌های دلخراشی به دوربین می‌کنند و از بینندگان التماس می‌کنند که به آنها کمک کنند تا از خشم لیلیت فرار کنند. ژائو در توضیح این تریلر گفت: «در کار با بلیزارد، ما این فرصت عالی را داشتیم تا دنیای تاریک، هیجان انگیز و تخیلی Diablo 4 را وارد دنیای واقعی کنیم. طرفداران Diablo بسیار پرشور هستند و افراد زیادی بیش از دو دهه است که با این سریال همراه هستند. ما می‌خواهیم عدالت را در قبال هواداران رعایت کنیم و به غنای داستان و جهان‌سازی سازمانی احترام بگذاریم و در عین حال احساسات قوی را در حالی که بازیکنان در بازی غوطه‌ور می‌شوند، برانگیزند.»

بخوانید  رکورد تعداد بازیکنان همزمان Red Dead Redemption 2 در Steam

بازی Diablo 4 در تاریخ 6 ژوئن در پلی استیشن 4. پلی استیشن 5ایکس باکسون، Xbox سری X | سری ایکس باکس اس و کامپیوترهای شخصی در دسترس خواهند بود. علاوه بر این، بازی از کراس پلی و پیشرفت متقاطع پشتیبانی می کند و زمانی که روی کنسول ها منتشر شود، دارای Co-op محلی خواهد بود.