دانلود بازی Clash of Clans 15 83.26 بازی کلش اف کلنز اندروید | 1gamer

برای به روز رسانی کردن و دانلود کلش اف کلنز جدید با لینک مستقیم با ما همراه باشید. همانطور که قبلا هم مطرح شد بازی کلش آف کلنز از جمله بازی‌های بسیار محبوبی است که در سبک بازی های استراتژیک ساخته و وارد بازار شده است. این بازی اولین بار در سال 2012 توسط کمپانی معروف سوپرسل ساخته شد و همچنین در سال 2013 در اختیار کاربران و بازیکنان سراسر جهان قرار گرفت. بازیکنان بازی می‌توانند در حالت‌های انفرادی و چند نفره از این بازی لذت ببریند. شما بایستی در این بازی جذاب دهکده‌ی خودتان را احیاء و آن را در مقابل حملات دشمن و دیگر قبیله‌های بازی مستحکم و غیر قابل نفوذ کنید. Clash of clans ساخت شرکت سوپرسل می‌باشد که یکی از شرکت‌های نامدار سازنده‌ی بازی‌های استراتژیک مانند boom beach، کلش رویال و غیره است می باشد.

  • برای جنگ‌های کلانی (کلن وار) تیم‌سازی کنید و با بازیکنانی از سراسر جهان رقابت کنید.
  • آپگریدهای جدیدی هم برای ساختمان‌ها و نیروها در دسترس هستند که می‌توانند کار شما را در دفاع آسان‌تر کنند.
  • در تغییرات جدید نیز، نه تنها ذخایر طلا و … دارد، بلکه با از بین رفتن زود هنگام، به شما سپر داده نخواهد شد.
  • به همین علت، تنها راه موجود برای خرید جم clash of clans استفاده از فروشگاه های سوم شخص و مراکز عرضه کننده ایرانی است.
  • استودیو سوپرسل اعلام کرد که حالت ۵ در مقابل ۵ در پروسه تعمیر و نگهداری بعدی، به بخش وار در بازی کلش آف کلنز افزوده خواهد شد.

شما میتوانید برای مجله خبری یک گیمر طلا، اکسیر و Dark Elixir نیز از جم ها استفاده کنید. مهارت های خود را در گشت های جنگ قبیله ای رقابتی آزمایش کنید و ثابت کنید که بهترین هستید. این بازی با وجود گذشت چندین سال، همچنان میلیون‌ها کاربر فعال دارد. این بازی همچنان همان تجربه دوست‌داشتنی سال‌های پیش را به شما هدیه می‌کند اما تغییرات زیادی در این بازی اتفاق افتاده‌اند که حس و حال تازه‌ای به شما می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های این بخش از بازی، از دست ندادن منابع است؛ پس می‌توانید بدون هیچ نگرانی به جنگ دشمنان بروید و منتظر آماده شدن نیروهایتان برای مبارزه در حالت اصلی بازی شوید.

بخوانید  خرید یوسی خرید یوسی پابجی موبایل ارسال سریع و ارزان ترین قیمت یوسی | 1gamer

بهترین استراتژی حمله تاون هال 9 در کلش اف کلنز (ژانويه

به واسطه پرداخت جم، می‌توانید سرعت بازی خود را ارتقا دهید و برای طلسم ها و کارگاه نیز از آنها استفاده کنید. به شما این تضمین را می دهیم که از شماره تماس شما به هیچ عنوان استفاده تبلیغاتی نشود – شماره موبایل شما برای اطلاع رسانی شما از پاسخ به نظرتان دریافت می گردد. اگر مدل گوشی شما در لیست بالا موجود نبود ؛ از طریق کامنت این موضوع را اطلاع دهید تا اضافه شود.

بهترین بازی های مشابه Clash of Clans اندروید و آیفون

ظاهرا کاربران در این بخش رفتار مناسبی نداشته‌اند و در نهایت سوپرسل مجبور شد به صورت کامل این بخش را حذف کند؛ البته امکان چت در کلن‌ها همچنان وجود دارد. متاسفانه با لغو قرارداد رسمی سوپرسل و بازار به‌دلیل تحریم‌ها، امکان پرداخت درون‌برنامه‌ای ریالی از بازی حذف شد. در این بازی دیگر خبری از چت گلوبال یکی از بخش‌های جذاب نیست و برای چت کردن با دیگر کاربران، باید عضو یک کلن شوید. حالت‌های جدیدی هم به بازی اضافه شده‌اند که با برخی از آن‌ها با پیوستن به یک کلن برای شما فعال می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم در ابتدا یک ساعتی را صرف پیدا کردن قابلیت‌های جدید کنید.

در صورتی که در این بازی نیاز به منابع بیشتر داشتید، می‌توانید در لحظه آن‌ها را از فروشگاه این بازی خریداری کنید. البته برای این منظور، باید حساب کاربری کلش آف کلنز شما به اکانت اپل آیدی متصل شود. در صورت نیاز هم می‌توانید این خرید را از فروشگاه‌های واسطه انجام دهید. اما برای خرید مستقیم از اپ استور، باید حساب کاربری خود را شارژ کرده باشید. برای این منظور، استفاده از گیفت کارت جهت خرید جم گزینه مناسبی خواهد بود. کلش اف کلنزیکی از معروف‌ترین‌ بازی‌های تاریخ گوشی‌های هوشمند است.

بخوانید  Call of Duty®: Warzone Mobile برنامه‌ها در Google Play | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر