نسخه بیستمین سالگرد World of Warcraft معرفی شد

بلیزارد نسخه بیستمین سالگرد کلکسیونی World of Warcraft را منتشر خواهد کرد.

بازیکنان World of Warcraft بیستمین سالگرد بازی را در نوامبر 2024، همزمان با انتشار بسته الحاقی آتی، The War Within، جشن خواهند گرفت. این بسته الحاقی در حال حاضر در حال توسعه است و سه گانه جدیدی به نام Worldsoul Saga را آغاز خواهد کرد. اکنون، بلیزارد انترتینمنت از نسخه کالکتور بیستمین سالگرد بازی با عنوان World of Warcraft: The War Inside 20th Anniversary Collector's Edition به منظور جشن گرفتن هر دو مناسبت ذکر شده رونمایی کرده است.

این نسخه 180 دلار قیمت دارد و حاوی مطالب جالبی است

طرفداران اکنون می توانند این نسخه ویژه را منحصراً از طریق فروشگاه Blizzard Gear با قیمت 180 دلار پیش خرید کنند. این نسخه شامل یک کتاب هنری و پین کلکسیونی با ویژگی‌های Anduin، Alleria و Thrall، و همچنین یک مجسمه Gryphon Rider است. علاوه بر این، این نسخه شامل تمام محتوای Epic Edition که قبلاً اعلام شده بود، از جمله یک کد برای بسته الحاقی The War Inside، دسترسی به نسخه بتا آینده، سه روز دسترسی اولیه، 30 روز زمان در بازی و 70 سطح خواهد بود. از ارتقاء شخصیت.

بلیزارد همچنین اعلام کرد کسانی که قبلاً هر نسخه از بسته الحاقی The War Within را خریداری کرده‌اند، همچنان می‌توانند نسخه 20th Anniversary Collector's Edition را خریداری کنند و مبلغ اضافی را در Battle.net یا World of Warcraft در بازی خرج کنند. بسته الحاقی War Within قرار است امسال منتشر شود، اما هنوز تاریخ انتشار مشخصی وجود ندارد.

محتوای نسخه گردآوری بیستمین سالگرد World of Warcraft

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نگاهی دقیق تر به ترانک های الهام گرفته شده از آکیرا مایکل بی جردن برای Creed III بیندازید