دانلود بازی پابجی موبایل نسخه جدید اپدیت پابجی موبایل به همراه دیتای کامل بازی 2 3.0 PUBG Mobile | 1gamer

به عنوان مثال، مجله خبری یک گیمر میزان تصویر زیر را به عنوان الگو انتخاب کنید و بعد به میدان تمرین بروید و آن‌ها را امتحان کنید. به علاوه برای هر بخش تنظیماتی که می‌تواند برای اکثر کاربران مفید باشد هم آورده‌ایم که اگر فرصت انجام تمرین را نداشتید از آن‌ها استفاده کنید. این گزینه نه تنها سودی ندارد، بلکه عملکرد اجرای بازی را هم کمتر می‌کند، پس آن را خاموش کنید. جالب است بدانید که از مجموع درآمد این بازی از زمان انتشار، در حدود 2.8 میلیارد آن از چین بدست آمده است.

http://badorclothesworkshop.irسازندگان نسخه‌ی هندی بازی پابجی موبایل، در راستای کاهش سطح خشونت این بازی، رنگ خون را به طور کامل تغییر داده و آن را به رنگ سبز درآورده‌اند. یکی از مواردی که دولت هند حین بن کردن بازی پابجی موبایل روی آن تاکید می‌کرد، مقدار خشونت به کار رفته در این بازی بود. پس از انتشار این بازی در سال 2018 این بازی به سرعت در میان کاربران محبوب شد.

نکات حرفه‌ ای شدن در پابجی

سعی کنید از وسایل نقلیه به عنوان کاور و یک وسیله دفاعی استفاده نکنید. انتخاب مکان های مناسب برای فرود توسط فردی که هدایت تیم را برعهده دارد بسیار ضروری است و اگر در جاهایی که شلوغتر هستند فرود بیایید شانس کمتری برای پیروزی در رقابت دارید و کارتان کمی سخت تر میشود. هدفون به شما کمک میکند با هم تیمی هایتان ارتباط برقرار کنید و در طرف مقابل باعث میشود که صدای بازی را با کیفیت بالاتری بشنوید و بخوانید عکس العمل مناسب تری داشته باشید. ۳- اگر فیسبوک و توییتر را انتخاب کردید، سایر مراحل را انجام داده و اکانت تان را به بازی متصل کنید. به اکانت شما ما نیاز به ID عددی شما داریم که در زیر به آموزش پیداکردن آن میپردازیم. ایونت های جدید،اسکین های جدید حتی برای اسلحه ها و چتر نجات.

بخوانید  آموزش نصب بازی پابجی موبایل روی کامپیوتر Pubg Mobile Pc

تنظیمات پابجی موبایل برای برداشتن وسایل

صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند. بخش گرافیک، مهم‌ترین تفاوت نسخه موبایل این بازی با نسخه پی سی است. پابجی موبایل اصل در این بخش عملکرد خوبی دارد اما بسیاری از موارد از جمله کیفیت اسلحه، نور، بافت محیط، درختان و گیاهان و دیوارها، در مقایسه با نسخه پی سی ضعیف‌تر به نظر می‌رسد.

در بازی ماینکرافت شاهد هستید که بازیکنان با ماد سازی‌های فراوان سعی می‌کردند محتوای زیادی به بازی اضافه کنند، چند سال پیش یک ماد بتل رویال به ماینکرافت اضافه شد و مورد توجه و استقبال اکثر بازیکنان قرار گرفت. این‌ بازی نیازمند برنامه‌ریزی و تعیین استراتژی در شرایط مختلف است و ترفندهایی در بازی وجود‌ دارند که افراد حرفه‌ای از آن‌ها استفاده می‌کنند تا حریفان خود را از پیش‌رو بردارند. اگر شما‌هم از طرفداران این‌بازی هستید با ما همراه باشید تا ترفند های طلایی پابجی موبایل را به شما بگوییم. در پابجی موبایل حالت های مختلفی برای بازی قرار دارد، پابجی موبایل یکی از کاملترین بازی های موبایلی است که برای گوشی های موبایل منتشر شده و از مدها و حالت های هیجان انگیزی برخوردار است. با اینکه توسعه دهندگان سعی میکنند با استفاده از خلاقیت خود و استفاده از گزینه های اتوماتیک اینکار را راحت کنند اما باز هم باید کنترل کردن بازی را در پابجی موبایل شخصی سازی کنید و به یک حالت بهینه دست پیدا کنید. دیتای کامل به صورت زیپ ZIP قرار دارد برای مدیریت فایل‌های زیپ و فشرده در اندروید می‌توانید اپلیکیشن زد آرشیور پرو ZArchiver Pro را از بی روید دانلود کنید.

  • اگر شما در این‌بازی متوجه شدید که بازیکنی هکر است و از کدهای تقلب استفاده می‌کند می‌توانید در صفحه‌مرگ این بازیکن را ریپورت (گزارش) کنید.
  • سیستم هدایت شخصیت‌های درون بازی به خوبی طراحی شده‌اند و تقریباً حرکاتی روان را به گیمر ارائه می‌دهند.
  • تا پیش از درخشش پابجی، بازی‌های شوتر در کنسول‌های بازی و رایانه‌های شخصی در حال طی کردن دوران افول خود بودند و به جز عناوینی مثل سی اس گو، کالاف دیوتی و بتل فیلد، کمتر بازی شوتری می‌توانست توجه گیمرها را به خود جلب کند.
  • در حالت آرکید بازی پابجی، بازی‌ها ریتم سریعتری به خود می‌گیرند و باید برای زنده ماندن تلاش کنید.
بخوانید  خرید کالاف دیوتی موبایل ثبت آگهی رایگان فروش اکانت Call of Duty mobile | 1gamer
تحریریه مجله بازی یک گیمر