آموزش نصب بازی پابجی موبایل روی کامپیوتر Pubg Mobile Pc

به این ترتیب، تیم میتواند به راحتی و به سرعت به 18 امتیاز برسد. همانطور که قبلا اشاره شد مبنای خرید باندل های درون بازی بر اساس Cod Point که از آن با نام های سی پی Warzone و یا CP مدرن وارفر یاد میشود، است پس هیچ محدودیتی برای خرید درون برنامه ای در این بازی را نخواهید داشت. از آنجایی که برای ذخیره میزان پیشرفت و لول آپ خود در بازی احتیاج به انتخاب یک حساب کاربری خواهید داشت ، از بین گزینه هایی که بازی در اختیار شما میگذارد ، توصیه ما شبکه اجتماعی فیسبوک یا حساب اکیتویژن است ، برای ساخت حساب به وبسایت call of duty رفته و مراحل ایجاد حساب کاربری را طی کنید. اگر به حضور در سرزمین میانه و تغییر سرنوشت آن علاقه دارید، تجربه بازی The Lord of the Rings: The Battle for Middle-earth II را از دست ندهید. بی شک تمام باندل ها از جمله Pro Pack وارزون یا Starter Pack وارزون یا Black Ops Cold War – Gilded Age III: Pro Pack یا Call of Duty®: Black Ops Cold War – Starter Pack و حتی تمام اسکین های پرولیگ را امکان سفارش خواهید داشت. تمام باندل های وارزون در استور و مارکت!

داستان بازی در سال 2051 جریان دارد و به دلیل همین موضوع انواع و اقسام سلاحهای آینده نگرانه و جدید در بازی گنجانده شدهاند. درواقع پس از شروع این بازی خیلی زود خواهید فهمید که برای تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای و قدرتمند باید همواره در پی بدست آوردن cp باشید تا بتوانید سلاح های جدید را باز و در نبرد از آنها استفاده کنید و همین موضوع باعث شده تا اکثریت کاربران این بازی به دنبال دریافت cp رایگان باشند اما براستی چنین چیزی امکان پذیر است؟ نتیجه تلاشهای ریون سافتور به یک ریمستر عالی ختم شد. پابجی نیو استیت مانند پابجی موبایل یک بازی در سبک بقای بتل رویال می باشد. بی شک Call of Duty®: Warzone یکی از محبوب ترین بازی های چند سال اخیر در سبک بتل رویال میباشد که همواره به رشد خود ادامه میدهد. خرید از استور درون بازی صرفا از طریق سی پی وارزون یا به اختصار CP امکان پذیر است که فروشگاه دیجی کی این امکان را دارد درمقادیر مختلف از 200 سی پی تا حتی 13000 سی پی در کوتاه ترین زمان ممکن به کاربر تحویل دهد. اولین کار قطعاً پیدا کردن سلاحهای خفن است و در همین حوالی است که دایرههای نامآشنای ژانر بتل رویال پدیدار میشوند و باید خود را به این منطقه مخصوص رساند تا جام سالم به در برد.

بخوانید  مقالات و اخبار بازی کالاف دیوتی موبایل جمینجا | 1gamer

اگر قصد خرید بتل پس Warzone را دارید میتوانید با خرید پک 1100 سی پی، آیتم مورد نظر خود را از طریق بازی به راحتی انجام دهید و به تمام جوایز Battle Pass دسترسی پیدا کنید. به اینها حملات ناگهانی چندین هزار نفری زامبیها را هم اضافه کنید تا به فرمول یکی از بهترین بازیهای سبک بقا و زامبی دست بیابید. این فروشگاه بواسطه داشتن نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و چندین سال تجربه در این زمینه میتواند مرجعی بسیار خوبی برای آن دسته از بازیکنانی باشد که علاقمند به تهیه آیتم های مورد نیاز خود داخل بازی هستند! جالب این است که بدانید اخیرا تعدادی از وبسایت ها در آخرین ترفند خود برای عملی جلوه دادن دریافت cp رایگان و جذب بیشتر مخاطب اقدام به معرفی اپلیکیشن های تبلیغاتی کردند که اگر از خطر ویرویس بودن و هک اطلاعات دستگاه نیز بگذریم بازهم میبایست ده ها ساعت از وقت خود به همراه چندین گیگابایت حجم ترافیک ایینترنت را صرف تماشای تبلیغات کنید تا شاید در آخر بتوانید با امتیازات داده شده به شما با هزار دردسر و مشکل یک گیفت کارت چند دلاری دریافت کنید که حتی پس از دریافت آن نیز هنوز مشکلاتی برای استفاده از آن بر سر راه شماست!

باید حسابهای بین المللی و دلار یا یورو داشته باشید که توی ایران خیلی دردسر دارد اما خوشبختانه میتوانید در سایت ما اقدام کنید و با ریال برای اکانت خود UC بخرید و در بازی به راحتی و بدون مشکل تحریمها خرید کنید که در مقایسه با روش تهیه حساب PayPal و Mastercard خیلی ارزان تر میشود و به صرفه است. از وارزون با داشتن Store بسیار قوی در داخل بازی و همچنین سایت بلیزارد، حسابی طرفداران را تشنه آیتم های خود کرده است. از طریق Show FPS گیم لوپ مقایسه کنید که در کدام حالت فریم بیشتری میگیرید همان را انتخاب کنید. این کلمه ها نشان می دهد که شما در حالت اول شخص یا سوم شخص بازی می کنید، این دو مورد حالت های بازی در پابجی موبایل می باشند. این بازی در سالهای اخیر توانسته با گیم پلی جذاب و هیجان انگیزش که خود را در دل بازیکنان سبک شوتر اول شخص جای دهد و به یکی از پرطرفدارترین های دنیای گیم تبدیل شود تا جایی که هم اکنون کالاف دیوتی موبایل با بیش از 100 میلیون بار دانلود از فروشگاه گوگل پلی یکی از جدی ترین رقبای پابجی موبایل است که دو سال قبل تر از آن منتشر شد!

بخوانید  ساعت بن تن در تهران

شما میتوانید با تنظیم کردن پابجی خود برای بهینه سازی گیم پلی و اطلاع داشتن در مورد دانلود بازیها، پچها (Patches) رفع باگها و آپدیتها، از پابجی بینهایت لذت ببرید. همان طور که در بالا نیز توضیح داده شد، بهترین روش برای تنظیم کردن حالت قرارگیری دکمه ها و منوها در صفحه گوشی، استفاده از منوی تنظیمات اصلی پابجی موبایل است که به شما این امکان را می دهد تا بازی را به شیوه ای کاملا متفاوت تجربه کنید. این هندزفری به لطف طراحی مدرن و گیمینگ خود ارزش خرید بالایی دارد و می تواند یک گزینه ایده آل برای بازی باشد. خرید سی پی وارزون یا همان سی پی مدرن وارفر برای چه کسانی مناسب است؟ ما همواره می کوشیم تا محصولاتمان را با مناسب ترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن به شما مشتریان گرامی عرضه نماییم. سی پی وارزون یا به اختصار CP وارزون، بتل پس وارزون و همچنین باندل وارزون که در استور بلیزارد و همچنین درون بازی موجود است را میتوانید با خیالی آسوده و به روشی 100% قانونی از فروشگاه دیجی کی خریداری کنید و در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین قیمت دریافت کنید. بی شک به مانند تمام محصولات سایت روش خرید سی پی و باندل ها صددرصد قانونی بوده و به مانند برخی سایت ها و کانال ها از روش های هکی (اکانت بازی هکی و حساب های ارزی سرقتی) برای خرید استفاده نشده و هرگز نخواهد شد!

تحریریه مجله بازی یک گیمر