دانلود جدیدترین نسخه کالاف دیوتی موبایل برای گیم لوپ

۲-گرافیک بالا و صدا اچ دی موتور گرافیکی قدرتمند Unreal Engine 4 با جزئیات خیره کننده ، جلوه های گیم پلی واقع گرایانه و نقشه اچ دی گسترده ، تجربه ای خوب برای ژانر اکشن تاکنیکی ایجاد می کند. واضح است که سیستم مورد نیاز بازی وارزون بسیار قدرت مند تر و بالا تر از هر بازی بتل رویال دیگری از جمله فورتنایت است. سیستم مورد نیاز بازی وارزون در لپ تاپ و کامپیوتر با حداقل پردازنده نسل چهارمی i3 و یک گرافیک 970 شروع می شود. همانطور که مشخص است، انتشار این بازی با استقبال گسترده منتقدین همراه بود و گرافیک فوقالعاده و ریتم سریع گیمپلی آن مورد تمجید قرار گرفتند. اپلیکیشن GFX Tool و HD Graphics Tool و Graphic Optimizer for PUBG و GFX Tool Pro برای دستکاری در گرافیک بازی پابجی است. در واقع حالت اصلی مود Arcade Mode است که در آن بازیکنان در یک نقشه کوچک با یکدیگر مبارزه میکنند و حدود ۸ دقیقه طول میکشد. مود کلاسیک Classic Mode در واقع مود اصلی و قدیمی مود پابجی موبایل است که در آن ۱۰۰ بازیکن میتوانند در یک نقشه کامل و بزرگ به مبارزه بپردازند.که معمولا بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول میکشد و شما میتوانید به صورت ۱، ۲ یا ۴ نفره بازی کنید.

همانند مود کلاسیک است با این تفاوت که فقط در روزهای شنبه – یکشنبه – سه شنبه – پنجشنبه برای بازی باز است ، معمولا بخش کوچکتری از نقشه بزرگ را بازی میکنید. این مدل پوکو هم با توجه به قیمت پایهی ۲۸۰ دلاری که دارد میتواند بهترین گوشی برای کال اف باشد.این گوشی از تراشه پردازندهی Dimensity 1100 5G مدیاتک برخوردارست که قادر به اجرای کال اف دیوتی با تنظیمات گرافیکی high و متوسط ۶۰ فریم در هر ثانیه است. در این مود دو تیم پنج نفره در یک مپ کوچک با هم رقابت می کنند و هر تیمی که به حد نصاب امتیاز برسد برنده خواهد شد و در این مود هم قابلیت Respawn وجود دارد و درصورتی که کشته شوید، دوباره از پایگاه تیم خودتان به بازی بر می گردید. در این مود هم قابلیت Respawn گنجانده شده و درصورت مردن دوباره به بازی بر می گردید. این حالت داری قابلیت شلیک خودکار است یعنی اینکه وقتی به سمت دشمن نشانه گیری می کنید، تفنگ شما به صورت اتوماتیک شروع به شلیک می کند. آنتاگونیست اصلی بازی کالاف دیوتی: بلک آپس ۲ یک تروریست به نام رائول منندز بود که طی این دو بازه زمانی قصد داشت آمریکا و چین را وارد یک جنگ سرد دوم کند.

بخوانید  مدل کناف سقف پذیرایی و سقف آشپزخانه با 1000 طرح-کناف آوگون

این داستان تمرکز گستردهای روی به تصویر کشیدن جنبههای تاریک و وحشتناک جنگ داشت و جدیترین کمپینی بود که سری بازی های کالاف دیوتی تا حالا ارائه میداد. در این مود یک رقابت ۳۰ دقیقه ای بین تیم های چهارنفره صورت می گیرد و تیمی که امتیاز بیشتری کسب کند برنده آن دست خواهد بود. در دسترس قرار گرفتن تورنومنت های ماهانه و مدت دار برای کسب امتیاز ویژه. در دسترس بودن نقشه های متنوع و گسترده برای انتخاب و سرگرم شدن. در دسترس بودن انواع و اقسام لباس های خاص برای به دست آوردن توسط بازیکن. بهتر است بازیکن ابتدا اسلحه های خوبی را پیدا کند و در صورت لزوم درگیری را شروع کند. در صورت مشاهده خطای Your device is not supported در اجرا، باید بدانید که بازی دستگاه شما را ساپورت نمی کند و باید سراغ بازیهای مشابه بروید. مسلما هر چقدر که مدل آیفون شما جدیدتر باشد، کیفیت بازی برای شما بهتر خواهد شد. به طول کلی هر چقدر که داستان بازی به واقعیت نزدیکتر باشد، گیمرها واکنش بهتری به انجام آن بازی نشان میدهند. درست مانند هرسال، نسخه جدید این سری شوتر محبوب نیز عرضه شد و گیمرها میزبان سلاحهای بازی کال آف دیوتی بلک آپس کلد وار (Call of Duty Black Ops Cold War) در بخش بتل رویال محبوب این سری شدند.

همچنین یک نسخه جدید از اسلحه تهاجمی FAMAS یا فاماس با خشاب 25 تیر سایز 5.56 میلی متری نیز در بازی قرار گرفته است. او پنج بار قهرمان جهان شده است و همچنین سه بار قهرمانی بازی WarCraft III را در کشور کره جنوبی را به دست آورد. بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds ساخت کشور کره جنوبی است که از فیلم ژاپنی Battle Royale محصول سال 2000 الهام گرفته. ابتدا پابجی فقط در PC و XBOX قابل اجرا بود؛ اما با افزایش محبوبیت این گیم، شرکت سازنده پابجی نسخه جدیدی از آن را برای اندروید و موبایلهای دیگر به نام پابجی موبایل ساخت. کمپین ادونسد وارفر چند ساعت سرگرم کننده برای بازیکنان ارائه میدهد و به طور کل بسیار خوش ساخت است. مود Sniper Training همانطور که از نامش پیداست مخصوص بازیکنانی است که علاقه به اسلحه های اسنایپر دوربین دار و شکار از راه دور را دارند و حدود ۱۵ دقیقه طول میکشد. عناوین بتل رویال زیادی در چند سال اخیر راه خود را به بازار پیش گرفتهاند که هر چند تمامی آنها نام بتل رویال را یدک میکشند، اما سبک و شکل و شمایل خاص خودشان را دارند. مخصوصا وقتی به مکانهایی میرسید که توسط تعداد زیادی از دشمن حفاظت میشود.

بخوانید  بهترین رستوران های بام لند چیتگر که باید تجربه کنید

یکی از تاکتکهایی که گیمرهای حرفهای وارزون میزنن اینه که وقتی ناگهانی با دشمن روبرو میشن، روی زمین لیز میخورن. اما لحظهای رو تصور کن که هیچ اسلحهای نداری، دشمن پشت سرته و یک «لوت لجندری» هم جلو روت قرار گرفته. بعد اینکه فایل نصب کننده بازی رو دانلود و استخراجش کردید روی اسم آن کلیک کرده و وارد صفحه نصب بازی شوید. اول باید اکانت رو گوشیو روی فیسبوک لینک کنید با ابزار عبور از تحریم و بعدش اکانت call of duty داخل pc رو لوگ اوت میکنید و وقتی میخاد بره داخل بازی، روی فیسبوک بزنید و جیمیل و پسوورد فیسبوکتون رو وارد کنید و بعد میره داخل و همون اکانت قبلیتون میتونید بازی کنید با سپاس … چگونه به سایت اول گیم اعتماد کنیم؟ از دیگر خدمات سایت میتوان به، خرید اکانت پابجی اشاره کرد. از ویژگیهای دیگر شبیه ساز اندروید برای پابجی Tencent Gaming Buddy میتوان به حضور دیگر عناوین کمپانی تنسنت اشاره کرد. دارا بودن جدول رنکینگ جهانی برای مشخص کردن امتیاز کاربران پابجی موبایل. بازی هنگام انتشار با نقدهای منفی شدیدا کوبیده شد و با میانگین امتیاز ۳۳ بدترین عملکرد تاریخ کالاف دیوتی را از خود به جا گذاشت. هیجان بسیار بالا هنگام بازی.

تحریریه مجله بازی یک گیمر