خواکین فینیکس، اما استون و پدرو پاسکال در فیلم جدید این کارگردان Midsommar ایفای نقش کردند.

A24 ضمن اعلام آغاز فیلمبرداری در Eddington، بازیگران فیلم جدید و وسترن آری استر را تایید و اعلام کرد.

آری استر، کارگردان سینما Heritary، Midsommar و Beau Is Afraid که بیشتر به خاطر کارگردانی فیلم های ترسناک شهرت دارند، وظیفه کارگردانی وسترن جدیدی را بر عهده گرفته اند. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر شده است. A24 اعلام کرد که واکین فینیکس، اما استون، پدرو پاسکال، آستین باتلر، لوک گرایمز، دیر اوکانل، مایکل وارد و کلیفتون کالینز جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در نقش ادینگتون ظاهر خواهند شد.

بله، استر

آری استر کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه ادینگتون را بر عهده دارد.فیلمبرداری و تولید این فیلم وسترن از دیروز در نیومکزیکو آغاز شد.رویدادها در شهر کوچکی در نیومکزیکو اتفاق می افتد.وقایع ادینگتون حول محور یک کلانتر و همتای جاه طلبش می چرخد. ، احلام. A24 همچنین اولین عکس از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید Eddington را منتشر کرد که در آن تنها می توانیم فیلمبرداری این فیلم را ببینیم:

فیلم Eddington در اولین روز فیلمبرداری

داریوش خنجی، فیلمبردار ایرانی نامزد دو جایزه اسکار برای اویتا و باردو که در فیلم‌های Se7en، Midnight in Paris، Okja و Uncut Gem نیز به عنوان فیلمبردار فعالیت داشته، فیلمبردار فیلم Eddington است. خواکین فینیکس و آری استر قبلا در Beau Is Afraid با هم کار کرده بودند و این دومین همکاری آنهاست. اما استون نیز اخیرا برای بازی در فیلم Poor Things برنده جایزه اسکار شده است.

هنوز تاریخ اکرانی برای Eddington مشخص نشده است، اما انتظار می رود این فیلم وسترن در سال 2025 اکران شود.

بخوانید  سیاره لانا به پلتفرم های جدید می آید

تحریریه مجله بازی یک گیمر