هوش مصنوعی چگونه رویداد شکلاتی ویلی ونکا را به یک کابوس تبدیل کرد؟

فیلم چارلی و کارخانه شکلات سازی را به خاطر دارید؟ این فیلم معروف که بر اساس کتاب رولد دال ساخته شده است، داستان چند بلیط طلایی است که در بسته بندی شکلات های ویلی ونکا پنهان شده اند و هر کودکی که آنها را پیدا کند، فرصت بازدید از کارخانه شگفت انگیز و رویایی ونکا را خواهد داشت.

مطمئنا شما هم مثل من وقتی بچه بودم آرزو داشتید که کارخانه شکلات سازی ونکا واقعی بود و می توانستید از آن دیدن کنید. حداقل برای بچه های اسکاتلندی رویایی به نظر می رسید که به حقیقت پیوسته بود، اما به طرز عجیبی تبدیل به یک کابوس شد.

چند ماه پیش، وقتی کودکان و خانواده‌هایشان تبلیغات رنگارنگ آنلاین با تصاویر خارق‌العاده مشابه کارخانه ویلی وانکا را دیدند که نوید یک تجربه شگفت‌انگیز شکلاتی را می‌داد، برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت مراجعه کردند و پس از خواندن آنچه در این رویداد اتفاق می‌افتد، آنها را مطالعه کردند. بلافاصله 35 یورو برای بلیط پرداخت.

آب نبات های رنگارنگ بزرگ، قارچ های غول پیکر خوشمزه، فواره شکلاتی هیجان انگیز و پاستیل های چسبیده به درخت گل ختمی که در پوسترهای تبلیغاتی دیده می شود، نه تنها هر کودکی را تحت تاثیر قرار داد، بلکه والدین را به رویاهای دور از ذهنی برد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  فلش پس از عملکرد ناامیدکننده باکس آفیس خود، به عنوان یک NFT عرضه خواهد شد