تاریخ اکران فیلم جدید پل توماس اندرسون با بازی لئوناردو دی کاپریو اعلام شد

برادران وارنر تایید کرده است. تاریخ اکران و لیست بازیگران فیلم جدید پل توماس اندرسون با بازی لئوناردو دی کاپریو.

مدتی از شروع فیلمبرداری و تولید فیلم جدید پل توماس اندرسون در کالیفرنیا می گذرد و اکنون جدیدترین فیلم است. اخبار سینما و تلویزیونتاریخ اکران این فیلم مشخص شده است. برادران وارنر اعلام کرده است که فیلم جدید پل توماس اندرسون با بازی لئوناردو دی کاپریو قرار است در تاریخ 8 آگوست 2025 (17 اوت 1404) در سینماها و سینماهای IMAX اکران شود و نشان می دهد که شایعات به نظر صحت دارند.

پل توماس اندرسون با میکروفون صحبت می کند

اما هنوز نام فیلم اعلام نشده است. بر اساس اعلام رسمی برادران وارنر، لئوناردو دی کاپریو، شان پن، رجینا هال، تیانا تیلور، وود هریس، آلانا هایم و چیس اینفینیتی از جمله بازیگران حاضر هستند و در فیلم جدید پل توماس اندرسون، کارگردان، ایفای نقش خواهند کرد. پل توماس اندرسون کارگردانی و نگارش فیلمنامه این فیلم بدون عنوان را بر عهده دارد که گفته می شود تجاری ترین فیلم پل توماس اندرسون تا به امروز است که در دنیای معاصر اتفاق می افتد.

همچنین گفته می شود بودجه این فیلم حدود 100 میلیون دلار خواهد بود که در کالیفرنیا اتفاق می افتد. پل توماس اندرسون ۱۱ بار نامزد اسکار بهترین کارگردانی، بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه شده است، اما هنوز موفق به دریافت این جایزه نشده است. پل توماس اندرسون برای کارگردانی شب های بوگی، مگنولیا، خون خواهد بود، ارباب، رذیله ذاتی، نخ شبح و پیتزای شیرین بیان شناخته شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نقد فیلم مخلوقات خدا (God's Creatures) | چشم‌پوشی از یک فاجعه‌