فلش پس از عملکرد ناامیدکننده باکس آفیس خود، به عنوان یک NFT عرضه خواهد شد



فلش بیش از یک سال است که به دلیل حوادث قانونی مختلف مربوط به ستاره ازرا میلر تحت نظارت شدید قرار گرفته است. این بازیگر دو بار در هاوایی به دلیل آزار و اذیت و تجاوز دستگیر شده است، پس از اتهام دزدی به تخلفات قانونی اعتراف کرده است، و در میان موارد دیگر به نگهداری از یک خردسال متهم شده است. صغیر مورد نظر که اکنون در سنین بالا قرار دارد، ادعای نظافت را رد می کند. در آگوست 2022، میلر اعلام کرد که به دنبال درمان برای “مسائل پیچیده سلامت روان” است. بعداً در ژانویه، استودیوی فلش برادران وارنر. اعلام کرد که از این بازیگر حمایت می کند. در اینجا می توانید در مورد مسائل پیرامون میلر بیشتر بخوانید.

برادران وارنر اعلام کرد که فیلم ابرقهرمانی جدید دی سی کامیکس، فلش، در همان روزی که بر روی پلتفرم های دیجیتال منتشر شود، به صورت NFT در دسترس خواهد بود. بنابراین اگر این چیزی است که امیدوار بودید بتوانید انجام دهید، طبق یک بیانیه مطبوعاتی صادر شده توسط استودیو، به زودی قادر به انجام این کار خواهید بود.

Web3 Flash Movie Experience را می توان در 18 جولای از طریق سرویس بلاک چین خریداری کرد الووی با استفاده از کارت اعتباری یا ارز دیجیتال خریداران به فیلم با وضوح 4K Ultra HD، ویژگی‌های ویژه، آثار هنری و مجموعه‌های AR دسترسی خواهند داشت.

دو گزینه NFT در دسترس است که هر کدام هنر کلیدی را بر اساس شخصیت‌های انتخابی تصادفی با سطوح نادر متفاوت ارائه می‌دهند. نسخه Mystery 35 دلار قیمت دارد و یکی از چهار اثر هنری کلیدی و رابط های منوی پویا را شامل می شود. محدود به 10000 نسخه است. نسخه «Premium»، محدود به 2000 نسخه، با قیمت 100 دلار به فروش می رسد و شامل انیمیشن ها، هر چهار رابط منوی پویا و ویژگی های ویژه انحصاری است.

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار فیلم Enola Holmes 2 | انتشار اولین تصاویر و پوستر

خریداران The Flash Web3 Movie Experience همچنین یک کوپن برای دریافت DC3 Super Power Pack NFT از بازار DC NFT دریافت خواهند کرد. بسته سوپر پاور شامل سه کمیک دیجیتال به صورت تصادفی انتخاب شده با سطوح مختلف نادر است.

پس از انتشار ارباب حلقه ها: یاران حلقه (نسخه توسعه یافته) و سوپرمن به عنوان تجربیات سینمایی Web3این شرکت اکنون با یک فیلم جدید برای اولین بار وارد فضای بلاک چین شده است.

فلش که بیش از 261 میلیون دلار در باکس آفیس فروخت و از بودجه ساخت 200 میلیون دلاری و هزینه بازاریابی 65 میلیون دلاری خود فاصله داشت، نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد. این فیلم همچنین قرار است در تاریخ 18 جولای بر روی پلتفرم های دیجیتال، 4K، Blu-ray و DVD منتشر شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر