وقت آن رسیده است که روی حفظ بازی های ویدیویی تمرکز کنید | نقطه در



این هفته، بنیاد تاریخچه بازی‌های ویدیویی مطالعه‌ای با آمارهای واقعا تکان‌دهنده در مورد در دسترس بودن بازی‌های کلاسیک منتشر کرد. با حذف بازی‌های ویدیویی از فهرست، نمایش‌های تلویزیونی و فیلم‌هایی که از سرویس‌های استریم پاک شده‌اند، و حتی بازی‌هایی که روی دیسک قرار می‌گیرند و باید فایل‌های خاصی را قبل از اینکه بتوانید بازی کنید، دانلود کنید، وضعیت حفظ آن بسیار بد است. تام و لوسی توضیح می‌دهند که چرا این بسیار مهم است، نقش ESA چه بوده است و چه کاری می‌توانید برای کمک انجام دهید.

Spot On یک برنامه خبری هفتگی است که جمعه ها پخش می شود و در آن Tamoor Hussain سردبیر GameSpot و لوسی جیمز تهیه کننده ارشد درباره آخرین اخبار بازی صحبت می کنند. با توجه به چرخه اخبار بسیار پویا و بی پایان صنعت عظیم بازی های ویدیویی، همیشه چیزی برای صحبت در مورد آن وجود دارد، اما برخلاف بسیاری از برنامه های خبری دیگر، Spot On به جای خلاصه کردن همه اخبار، عمیقاً در یک موضوع فرو می رود. Spot On هر جمعه پخش می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  توسعه بازی Beyond Good and Evil 2 ادامه دارد