تام کروز اجازه نداد که Mission Impossible Dead Reckoning قسمت 1 در A Cliffhanger به پایان برسد



کریستوفر مک‌کواری، نویسنده و کارگردان، فاش کرد که پایان فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One باعث نگرانی تام کروز ستاره در طول تولید شده است. به گفته مک کواری در مصاحبه اخیر با نقد کل فیلمکروز به معنای واقعی کلمه خواب خود را به دلیل احتمال پایان یک صخره از دست داد.

مک‌کواری می‌گوید: «جایی که ما فیلم را به پایان رساندیم، همیشه جایی بود که قرار بود آن را به پایان برسانیم. “چگونه فیلم را به پایان رساندیم یک معمای بزرگ و بزرگ برای ما بود. تام را در طول تولید شب بیدار نگه داشت. او همیشه می آمد و می گفت: “این نمی تواند یک صخره باشد، این باید رضایت بخش باشد.” مخاطب باید احساس کامل شدن داشته باشد.»

در نتیجه، مک‌کواری و کروز دائماً پایان را بازبینی و اصلاح می‌کردند و به تمام جزئیات توجه می‌کردند تا مطمئن شوند که هم کامل و هم باز نشده است. برخلاف دیگر فیلم‌های مشترک اخیر، مانند Spider-Man: Across the Spider-Verse، که تماشاگران را با صخره‌های عظیمی مواجه کرد، Dead Reckoning Part One نتیجه‌گیری قطعی‌تری ارائه می‌دهد.

هشدار: Mission: Impossible – Dead Reckoning قسمت اول اسپویل در پیش است.

در پایان ماموریت غیرممکن 7، شخصیت کروز، ایتان هانت، با به دست آوردن کلید باز کردن قفل کد منبع برای The Entity، برنامه شرور هوش مصنوعی فیلم، به هدف فوری خود می‌رسد. علاوه بر این، شخصیت هیلی آتول، گریس، پیشنهاد پیوستن به نیروهای ماموریت غیرممکن را می پذیرد. در حالی که برخی از رشته‌های داستانی طولانی وجود دارد که قسمت دوم به آن می‌پردازد، از جمله بقای شخصیت عیسی مورالس، گابریل، فیلم همچنان یک ماموریت را به پایان موفقیت‌آمیز می‌رساند.

بخوانید  مجموعه‌های جعبه شنی تخفیف‌های عمیقی را در آمازون پیش از Dune: قسمت دوم دریافت می‌کنند

مک کواری توضیح داد: “اگر آن را با یک صخره رها کنید، به نظر می رسد که ما از شما انتظار داریم که برگردید. ما آن احساس را نمی خواستیم. احساسی که به دنبالش بودیم – و امیدواریم شما آن را احساس کنید. – انجام دهید. ما به شما جرات می کنیم که برنگردید. می خواهیم شما را با این فکر ترک کنیم، “اوه، من نمی توانم صبر کنم تا ببینم بعداً چه اتفاقی می افتد.”

Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One در حال حاضر در سینماهای سراسر کشور در حال پخش است که توسط پارامونت پیکچرز منتشر شده است. طرفداران می توانند منتظر انتشار قسمت دوم در 28 ژوئن 2024 باشند.

خلاصه ما از بررسی ماموریت غیرممکن 7 را بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر