بهترین کنترلر شخص ثالث PS5 نسخه Call Of Duty را دریافت می کند


کنترلر مورد علاقه ما به سبک حرفه ای PS5، PDP Victrix Pro BFG Wireless، یک نسخه محدود جدید بر اساس Call of Duty: Modern Warfare II دریافت می کند.

در حالی که مشخصات با Victrix Pro BFG استاندارد یکسان است، مدل Call of Duty دارای طرح رنگ طلایی و مشکی انحصاری است و 200 دلار قیمت دارد (در مقایسه با نسخه استاندارد 180 دلار). Call of Duty Victrix Pro BFG در 24 جولای منتشر خواهد شد، اما باید عجله کنید و کنترلر را در آمازون پیش خرید کنید قبل از اینکه بفروشد

وقتی می گوییم Victrix Pro BFG یکی از بهترین گیم پدهای PS5 است، منظورمان این است. همانطور که استیون پتیت در ما می گوید بررسی Victrix Pro BFG، “انبوهی از گزینه های سفارشی سازی، Victrix Pro BFG را برای همه ژانرهای بازی، نه فقط شوترها، ایده آل می کند – که تمرکز اکثر کنترلرهای سبک حرفه ای است. بدون توجه به این، ارگونومی و عملکرد عالی دارد. از طرح یا ماژول هایی که استفاده می کنید.” ما مطمئن هستیم که این نسخه جدید Call of Duty نیز به همان اندازه خوب خواهد بود.

گفته می شود، اگر می خواهید 20 دلار پس انداز کنید (یا به نام تجاری Call of Duty علاقه ندارید)، Victrix Pro BFG استاندارد نیز با قیمت 180 دلار در دسترس است. در آمازون، یا می توانید آن را در یک مجموعه تخفیف دار که شامل پایه است، بگیرید هدست بازی Victrix Pro BFG به همراه Victrix Gambit از PDP فقط 291.31 دلار (معمولا 309.98 دلار).

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر