خلاصه داستان کامیک Batman Beyond Beyond 25th Anniversary در ماه مارس منتشر می شود، پیش خریدها به صورت زنده در آمازون انجام می شود.


پس از پایان یافتن «ماجراهای جدید بتمن» در سال 1999، کمتر کسی می‌توانست پیش‌بینی کند که سریال بعدی شوالیه تاریکی، یک قهرمان کاملاً جدید را در زیر سرپوش نمایش می‌دهد که در آینده با جنایت مبارزه می‌کند. بتمن فراتر یک تغییر دریایی برای فرنچایز Caped Crusader بود و مانند دیگر کفش‌های انیمیشن DC، کمیک‌های جذابی داشت. در صورتی که آنها را از دست دادید، سری اصلی ماجراهای شوالیه فردا در یک چاپ مجدد خواهد شد کتاب عظیم ۷۵۲ صفحه ای با جلد گالینگور. با قیمت 60 دلار، مجموعه نسخه بیست و پنجمین سالگرد در 5 مارس منتشر خواهد شد.

Batman Beyond: مجموعه ای از آثار کلاسیک از مجموعه انیمیشن
Batman Beyond: مجموعه ای از آثار کلاسیک از مجموعه انیمیشن

Batman Beyond: The Animated Series Classics Compendium جشنی است برای سالگرد کمیک های کوتاه و شامل هر شش شماره جلد اول و همچنین تمام 24 شماره جلد دوم است. این‌ها قبلاً هرگز به‌طور کامل جمع‌آوری نشده‌اند، و به عنوان یک جایزه، ظاهر بتمن در Superman Adventures #64 را دریافت خواهید کرد.

داستان Batman Beyond در سال 2039 اتفاق می‌افتد که در دنیایی اتفاق می‌افتد که بتمن مدت‌هاست از مبارزه با جرم و جنایت کناره‌گیری کرده است و بتمن جدید، نوجوانی به نام تری مک‌گینیس، جوانی مشکل‌دار است که ردای خفاش را بر تن می‌کند. این بتمن که با لباسی با تکنولوژی پیشرفته و راهنمایی های بروس وین مسلح شده بود، به سرعت خود را به عنوان محافظ جدید گاتهام تثبیت کرد و با نسل جدیدی از سارقان در آمیخت.

چند سال پیش، دی سی نیز یک سری جدید Batman Beyond، با مجموعه بزرگی از خلاقیت ها همکاری می کند تا این جهان را با داستان های هیجان انگیز گسترش دهد. برخی از مجلدات جدید به صورت کاغذی موجود نیست، اما می‌توانید نسخه‌های استفاده شده یا نسخه‌های دیجیتالی هر هشت جلد را خریداری کنید.

بخوانید  انتخاب خالق سری Peaky Blinders به ​​عنوان نویسنده فیلم جدید Star Wars

سریال اصلی تلویزیون چند سال پیش یک نسخه بلوری دریافت کرد، بنابراین اگر می‌خواهید سریال انیمیشنی را تماشا کنید، در آمازون موجود است و به طور قابل توجهی تخفیف داده شده است. این شامل هر اپیزود، هزاران چیز اضافی، تراک‌های تفسیر صوتی و نسخه بازسازی‌شده از فیلم سینمایی Batman Beyond: Return of the Joker است.

در نهایت، به زودی می‌توانید با نسخه‌های پیش رو، به گذشته به سرچشمه‌های شخصیت جایگزین بروس وین سفر کنید. Batman: Year 1 Artist's Edition، که در 16 جولای منتشر می شود و کاملاً خیره کننده است. این رمان گرافیکی مجموعه چهار شماره‌ای اصلی را که وقایع اولین سال خدمت بتمن را در یک نسخه لوکس بزرگ و پر از نگاهی از پشت صحنه هنرمند دیوید مازوچلی به تصویر می‌کشد، تجدید چاپ می‌کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر