انتخاب خالق سری Peaky Blinders به ​​عنوان نویسنده فیلم جدید Star Wars

اگرچه انتظار می رود لوکاس فیلم جزئیات فیلم ها را در رویداد جشن جنگ ستارگان در لندن ماه آینده منتشر کند. استیون نایت بیشتر برای ساخت سریال Peaky Blinders شناخته شده است، برخی از کارهای دیگر او عبارتند از: سریال تابو، سریال See، فیلم لاک، فیلم متفقین، فیلم جنایتکاران نوامبر، فیلم دختری در تار عنکبوت، فیلم آرامش. ، فیلم Locked Down و فیلم Spencer. . انجام داد

چندی پیش، لوکاس فیلم رسما ساخت فیلم Star Wars: Rogue Squadron به کارگردانی پتی جنکینز و فیلم بدون عنوان جنگ ستارگان به تهیه کنندگی کوین فایج را لغو کرد. در هر صورت فیلم جنگ ستارگان به کارگردانی تایکا وایتیتی هنوز در مرحله آماده سازی است. فیلم بعدی جنگ ستارگان برای اکران در 19 دسامبر 2025 برنامه ریزی شده است، اما هنوز مشخص نیست که کدام فیلم در آن تاریخ اکران خواهد شد.

استیون نایت

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتغییراتی در کادر نویسندگی یکی از فیلم‌های جنگ ستارگان ایجاد شده است. مدتی پیش دیمون لیندلوف، خالق سریال هایی چون سریال Lost، سریال The Leftovers و سریال Watchmen و همچنین جاستین بریت گیبسون که وظیفه نگارش فیلم جدید جنگ ستارگان را بر عهده داشتند، از این پروژه جدا شدند. اکنون منابعی از هالیوود ریپورتر اعلام کرده اند که استیون نایت، خالق سری Peaky Blinders، جایگزین لیندلوف و گیبسون در این فیلم بدون عنوان جنگ ستارگان شده است.

شرمین عبید چنایی کارگردان برنده 2 جایزه اسکار بهترین مستند کوتاه برای کارگردانی مستند Saving Face و مستند A Girl in the River: The Price of Forgiveness که دو قسمت از سریال Ms می باشد او اخیرا مارول را نیز کارگردانی کرده است. مسئولیت ساخت این فیلم را بر عهده دارد و در این پروژه بی اعتبار می ماند. پس از اکران Star Wars: The Rise of Skywalker در سال 2019، مشخص نیست که فیلم بعدی جنگ ستارگان چه زمانی اکران خواهد شد.

بخوانید  SteamWorld Build – آیتم ها و راهنمای تجارت

بعد از جدایی دیمون لیندلوف و جاستین بریت گیبسون، لوکاس فیلم اخیرا استیون نایت را برای نوشتن فیلمنامه فیلم جدید جنگ ستارگان استخدام کرده است.