جمعه سیاه 2022 از آمازون تا فروشگاه های ترکیه و امارات در مالتینا

کشور دیگری که در شب سال نو محصولات خود را با تخفیف های عمیق به فروش می رساند کشور چین است. بسیاری از چینی ها قصد دارند در این روز هدایای سال نو خود را خریداری کنند. فروشگاه های مختلفی مانند علی بابا در چین محصولات خود را با قیمت کمتری به خریداران عرضه می کنند. خرید از چین در جمعه سیاه به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است.

خرید جمعه سیاه در مالت

گزارش پایان اطلاعیه

آخرین جمعه ماه نوامبر به خرید کریسمس اختصاص دارد. کشورهای مختلف مانند هند، ترکیه، روسیه، انگلیس و فرانسه نیز این روز خاص را با آمریکا دارند. این جمعه برای اکثر مغازه دارانی که کار خود را از ساعت 4 صبح شروع می کنند، روز طلایی در نظر گرفته می شود و انتظار می رود مردم قبل از غروب خرید خود را به پایان برسانند. در این خرید تخفیفات زیادی برای محصولات وجود دارد. نام جمعه سیاه به این دلیل انتخاب شد که در 24 سپتامبر 1869 بازار طلای آمریکا ورشکست شد. در بحبوحه پایان جنگ داخلی آمریکا و بازسازی قطعات آسیب دیده، عده ای مانند جی گولد و جیمز فیسک از زمین خواران آن زمان بودند که شروع به انحصار طلا کردند. در نتیجه بسیاری از مردم دارایی خود را از دست دادند.

جمعه سیاه یکی از مهم ترین روزهای آمریکا و سراسر جهان است.

بسیاری از مردم در این روز خریدهای نوروزی خود را انجام می دهند. اولین جمعه پس از روز شکرگزاری در آمریکا به جمعه سیاه معروف است. این روز تعطیل رسمی نیست. اما از آنجایی که فروشگاه ها و برندهای معروف اجناس خود را در این روز به حراج می گذارند، بسیاری از کسب و کارها و کسب و کارها برای خرید تعطیل هستند. در گذشته فقط می توانستید از این بازار در آمریکا خرید کنید. اما امروزه با گسترش فروشگاه های اینترنتی همه مردم دنیا می توانند از حراج های آنلاین بزرگی مانند آمازون، eBay، Best Buy، Target، Walmart و … بهره مند شوند. آن روز.

بخوانید  بهترین مینی آرکیدهای ارزان قیمت

جمعه سیاه از دیروز تا امروز

در آن زمان دولت برای حل این مشکل مقدار زیادی طلا وارد بازار کرد. همچنین از سال 1951 کارگران فردای روز شکرگزاری سر کار نرفتند و از چهار روز تعطیلات خود استفاده کردند. از این رو نام جمعه سیاه است او برای این روز انتخاب شد. وضعیت جمعه سیاه از دیروز تا امروز را طبق اینفوگرافیک زیر مشاهده می کنید.

همانطور که در متن می خوانید؛ نقش این روز در اقتصاد کشورهای مختلف بسیار مهم است و قدرتی ویژه برای فروشندگان و خریداران به حساب می آید. خریدها در این روز بسیار بالاست و نشان دهنده میزان اعتماد مردم به فروشندگان محصولات مختلف است. اعداد جمعه سیاه راه خوبی برای نشان دادن سلامت اقتصاد این شرکت هستند.

بلک فرایدی استانبول که یکی از شهرهای بزرگ ترکیه است بسیار معروف است و ۷ روز به طول می انجامد. محصولات این فروشگاه ها 50 تا 70 درصد تخفیف دارند. در این روز می توانید محصولات مختلف اپل، دوربین های دیجیتال، لوازم خانگی، پوشاک، لوازم آرایشی و لوازم الکترونیکی را خریداری کنید. خرید در ترکیه در این روز نه تنها برای مردم محلی، بلکه برای افرادی که به عنوان توریست به ترکیه سفر کرده اند، ایده آل است. مراکز خرید استانبول برای جمعه سیاه آنها عبارتند از ماریانا ویاپورت، مرکز خرید استانبول و ایستینه. همچنین می توانید محصولات مختلف را به صورت آنلاین از فروشگاه ها سفارش دهید.

جمعه سیاه در چین

جمعه سیاه در امارات متحده عربی

جمعه سیاه در امارات متحده عربی

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

بخوانید  هاست مناسب وردپرس؛ 4 نکته برای انتخاب دقیق

اپلیکیشن Maltina برای خرید جمعه سیاه کاربران ایجاد شده است. از طریق این اپلیکیشن می توانید به فروشگاه های آنلاین دنیا مانند آمازون و eBay دسترسی داشته باشید نیز دسترسی پیدا کرد. شما می توانید تمام محصولات مورد نیاز خود را از طریق این برنامه سفارش دهید. آمازون کامل ترین و بزرگترین خرده فروش دنیاست که از نظر تنوع و انتخاب بیش از 500 میلیون محصول دارد. محصولات eBay این به ویژه در زمینه الکترونیک است.

امارات متحده عربی یکی از کشورهایی است که خرید جمعه سیاه همیشه در آن طرفداران زیادی داشته است. خرید در امارات برای بسیاری از گردشگران و مردم محلی این کشور بسیار محبوب است. تخفیف در محصولات مختلف مانند لوازم خانگی و محصولات دیجیتال در مقایسه با سایر دستگاه ها بسیار زیاد است. به همین دلیل آمار فروش این دستگاه ها نیز در جمعه سیاه افزایش می یابد. آمارها نشان می دهد که مردان در جمعه سیاه بیشتر از زنان خرید می کنند. یکی از دلایل محبوبیت خرید از امارات در جمعه سیاه قیمت پایین اجناس است و مردم با این خرید در هزینه خود صرفه جویی می کنند. در نتیجه گردشگران این کشور علاوه بر سفرهای تفریحی، امکان خرید بسیار ایده آل را نیز دارند.

از آب و هوای امارات در جمعه سیاه و آبان ماه خیلی خوب است، تعداد سفرهای توریستی به این کشور را افزایش می دهد. جیمیه سیاه نزدیک سال نو است و افرادی که از آمریکا به دبی سفر کرده اند از این فرصت خرید استفاده می کنند. مراکز خرید مختلفی در این کشور مانند امارات مال، دبی مال و برجمان مال قرار است اجناس خود را در جمعه سیاه به فروش برسانند. البته خرید آنلاین نیز در این روز برای کاربران فراهم است و می توانید از هر فروشگاهی در دبی خرید کنید.

بخوانید  بهترین گوشی شیائومی برای بازی و گیم + قیمت (بهمن 1401)

جمعه سیاه در ترکیه

برنامه Malta را دانلود کنید

میزان تخفیف محصولات در جمعه سیاه

در برنامه Maltina فرآیند ثبت سفارش خرید در آمازون یا ebay انجامش آسان است. تمامی کالاهای کمیاب در ایران از طریق این پلتفرم جمعه سیاه امکان سفارش وجود دارد و خرید برخی از محصولات نسبت به فروشگاه های ملی مقرون به صرفه است. از طریق این برنامه می توانید در جمعه سیاه در امارات متحده عربی، چین و ترکیه نیز خرید کنید.

در جمعه سیاه، خریداران می‌توانند محصولاتی را که می‌خواهند با قیمت‌های مناسبی که شاید یک سال منتظرش بوده‌اند، خریداری کنند. این حراج معروف دنیا در شروع سال جدید علاوه بر قیمت های عالی، هیجان زیادی نیز دارد.

با توجه به نفوذ کسب و کارهای آنلاین به بازار جمعه سیاه، فروش آن نیز سر به فلک کشیده است. کلیه سایت های خارجی فعال در زمینه فروش محصولات بلک فرایدی از جمله آمازون که بزرگترین خرده فروش آنلاین در جهان است، در این روز تخفیف های ویژه ای دارند. مردم نیز می توانند محصولات مختلف را بر اساس قیمت تخفیف دار خریداری کنند.

در جمعه سیاه خرید کنید