نسخه ای از دسته Xbox 360 را برای کنسول های فعلی Xbox بسازید

این دسته در چهار رنگ سفید، مشکی، صورتی و قرمز عرضه خواهد شد. از آنجایی که این دستگیره برای کاربران کنسول های نسل بعدی طراحی شده است، طبیعی است که زنون کپی دقیقی از دسته ایکس باکس 360 نباشد و برخی تغییرات اعمال شود. دکمه های Start و Back با دکمه های Menu و View در کنترلرهای جدید Xbox جایگزین شده اند.

در سال 2018، Hyperkin یک نسخه رسمی از کنسول اصلی Xbox را با نام Duke منتشر کرد. گروهی که به خاطر اندازه اش شناخته شده است. اگرچه این مقوله در زمان عرضه مورد انتقاد قرار گرفت، اما سیموس بلیکلیطراح آن پس از پانزده سال با فیل اسپنسر برای بازگرداندن آن که توسط رئیس ایکس باکس تایید شده بود تماس گرفته شد. کنترلر بازطراحی شده همچنین شامل تغییراتی در دکمه ها برای سازگاری با ایکس باکس وان می شود و دارای یک صفحه OLED در وسط است که هنگام روشن شدن کنترلر، صفحه نمایش Xbox را نشان می دهد.

هایپرکین که برای ساختن کپی از کنترلر ایکس باکس دوک استفاده می شود، قصد دارد این کار را با کنترلر ایکس باکس 360 تکرار کند. این دسته که زنون نام دارد، یک کپی مجاز از دسته ای است که برای اولین بار در 2005 و با کنسول نسل هفتم ایکس باکس منتشر شد. تاریخ عرضه و قیمت Xenon در حال حاضر مشخص نیست، اما برای رایانه های شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X. Xbox Series S سازگار در دسترس خواهد بود.

علاوه بر این، یک دکمه اشتراک گذاری در وسط دستگیره تعبیه شده است تا اطمینان حاصل شود که عملکرد آن نسبت به دسته های استاندارد Xbox Series X/S کمتر نیست. هر بسته زنون دارای جک 3.5 میلی متری هدفون است و با کابل Type-C شارژ می شود. نام این دسته از XCPU گرفته شده است که همان پردازنده ای است که در کنسول Xbox 360 با نام رمز Xenon استفاده می شود.

بخوانید  برادران وارنر می‌خواهد از بازی‌های «فرار» کنسول AAA دور شود و به سمت بازی‌های رایگان و موبایلی برود

هایپرکین در حال ساخت نسخه ای مجاز از کنسول Xbox 360 است که با رایانه های شخصی و کنسول های نسل هشتم و نهم مایکروسافت سازگار خواهد بود.