جشنواره نینتندو لایو 2023 در آمریکا برگزار می شود

رویداد سپتامبر سال گذشته شامل موسیقی زنده، مراسم، مسابقات بازی و موارد دیگر بود که شرکت‌کنندگان از طریق قرعه‌کشی انتخاب شدند تا تعداد آنها در حد مجاز نباشد. همچنین در این رویداد، فینال مسابقات آنلاین Mario Kart 8 Deluxe، ارائه‌ای در مورد تاریخچه بازی‌های پوکمون و مسابقات و مسابقات زنده برای Super Smash Bros حضور داشتند. Ultimate، Splatoon 3 و Nintendo Switch Sports.

طبق گفته نینتندو، Nintendo Live 2023 در سیاتل ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد.

پس از بازگشت فستیوال Nintendo Live به ژاپن در سال گذشته، این رویداد در سیاتل امسال در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد. مراسم Nintendo Live 2023 شامل فرصتی برای تجربه گیم پلی Switch، اجرای زنده، مسابقات بازی، عملیات عکس و سایر فعالیت ها خواهد بود.

این مراسم در یک سالن بزرگ با موضوع مرتبط برگزار می شود و زمان، مکان و سایر جزئیات متعاقبا اعلام خواهد شد. داگ بوسررئیس نینتندو آمریکا گفت: «هواداران در هر سنی می‌توانند شخصیت‌ها، بازی‌ها و دنیای خاص نینتندو روی سوییچ را تجربه کنند. اما ما می خواهیم این محدوده را با یک تجربه جدید گسترش دهیم.”

او افزود: «با Nintendo Live 2023، ما به شرکت‌کنندگان این فرصت را می‌دهیم تا با ایجاد یک فضای سرگرم‌کننده و ایجاد خاطرات ماندگار، با خانواده، دوستان و جامعه وسیع‌تر نینتندو جشن بگیرند.» توجه داشته باشید که سال گذشته برای اولین بار از سال 2019 این مراسم در ژاپن برگزار شد و در این مدت به دلیل اپیدمی کووید 19 امکان برگزاری این مراسم وجود نداشت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر