جایگاه Mortal Kombat 1 در جدول زمانی فرنچایز ما را گیج کرده است

این یکی از دو منبع اخیر سردرگمی برای انجمن Mortal Kombat است، زیرا به نظر می‌رسد فهرست آمازون ایتالیا برای MK1 Premium Edition محتویات اولین DLC بازی Kombat Pass را به بیرون درز کرده است. جانی کیج به عنوان Kameo Fighter درج شده است. انتخاب مبارزانی که به طور کامل قابل بازی نیستند اما می توانند به بازیکنان در نبرد کمک کنند – همانطور که وب سایت اصلی بازی آن را در فهرست اصلی فهرست می کند.

(اسپویلرهای Mortal Kombat 11 در زیر.)

یک روز پس از معرفی Mortal Kombat 1 به جهان، اد بون خالق سریال و تایلر لنزدان، مدیر انجمن استودیو NetherRealm تصمیم گرفتند تیک برای اظهار نظر در مورد آگهی با این حال، یک نظر خاص از Boon سوالاتی را در مورد جایگاه این بازی در جدول زمانی بزرگتر MK ایجاد کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

وقتی از بون پرسیده شد که چرا تیم Mortal Kombat 1 را به عنوان عنوان انتخاب کرده است، بون خاطرنشان کرد که MK1 “شروع یک جهان” است و بازی “ادامه داستان Mortal Kombat نیست. Fight 11”. او سپس ادامه می دهد که شخصیت ها در سراسر MK1 “دوباره به نقش های جدید و روابط جدید معرفی می شوند”.

Mortal Kombat 1 در 19 سپتامبر برای Xbox Series X|S، PlayStation 5، Nintendo Switch و PC عرضه می شود. پیش‌سفارش تمامی نسخه‌های بازی، از جمله نسخه‌های Premium و Kollector، اکنون در دسترس است.

بخوانید  Palworld - 15 چیزی که کاش می دانستم

به نظر می رسد که مسیر این بازی جدید با جایی که داستان Mortal Kombat 11 متوقف شد مطابقت دارد، اما رایدن مجبور می شود خدایی خود را کنار بگذارد و آن را به لیو کانگ ببخشد و او را به یک خدای جدید تبدیل کند. لیو کانگ پس از شکست دادن کرونیکا و تلاش شانگ سونگ برای غصب قدرت هایش در فیلم Aftermath، شروع به ایجاد یک جهان کاملاً جدید می کند. این جهان جدید کاملاً تأیید شده است که در آن Mortal Kombat 1 اتفاق می‌افتد، زیرا لیو کانگ در تریلر رونمایی چندین اشاره به ساخته جدید خود دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر