توضیح معیار برای عدم انتشار Need for Speed ​​Unbound در پلتفرم‌های نسل هشتم

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر به اشتراک بگذارید.

بازی ویدیویی Need For Speed ​​Unbound با ASAP Rocky

Crimmins در پاسخ به عدم تمایل Criterion به پشت سر گذاشتن چند کنسول گفت: “مایه شرمساری است.” من خیلی دوست دارم بازی را در مورد همه شما می دانید. از ساعت‌های کاسیو گرفته تا تلویزیون‌های HD. اما ما می خواهیم بهترین تجربه را ارائه دهیم. در واقع، ما می خواهیم بهترین تجربه ممکن را برای بازیکن ایجاد کنیم.”

“یعنی ما قصد داشتیم [که بازی را روی کنسول‌های نسل هشتم عرضه کنیم]. با فکر کردن به آن، متوجه شدیم که کاری که می‌توانستیم روی کنسول‌های نسل نهم انجام دهیم، بسیار بهتر از آنچه می‌توانستیم روی نسل قبلی ارائه کنیم بود. ما می خواستیم آن را دو برابر کنیم و بهترین تجربه ممکن را به بازیکنان بدهیم. اجرای تمامی بازی ها با رزولوشن 4k و 60 فریم بر ثانیه با HDR قابلیتی است که تجربه بازی های مسابقه ای را کاملا متحول می کند. با سیستم‌های فیزیک جدید، هندلینگ، تصاویر بصری جدید و گرافیک مدرن، احساس می‌کنم هر کسی که آن را تجربه کند، از آن لذت خواهد برد.”

یکی از بازی های ویژه نسل 9 امسال Need for Speed ​​Unbound است. جدیدترین اثر از استودیو الکترونیک آرتز و کریتریون که چند روز پیش منتشر شد.

Need for Speed ​​Unbound هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 5 و کنسول‌های Xbox Series X در دسترس است | Xbox Series S موجود است.

استودیوی Criterion دلیل عدم عرضه Need for Speed ​​Unbound را بر روی پلتفرم های نسل هشتم برای کسب بهترین تجربه ممکن اعلام کرده است.

بخوانید  میراث هاگوارتز - 12 چیز که ای کاش می دانستم

اگرچه دو سال از عرضه کنسول های نسل نهم سونی و مایکروسافت می گذرد، اما همچنان شاهد پشتیبانی توسعه دهندگان از پلتفرم های نسل هشتم و انتشار بازی های جدید برای کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هستیم. با این حال، برخی از ناشران تصمیم گرفته اند بازی های خود را فقط برای سخت افزار نسل نهم منتشر کنند.

جالب اینجاست که تعدادی از بازی های بزرگ دیگر از EA مانند Star Wars Jedi: Survivor و بازسازی Dead Space تنها بر روی پلتفرم های PC و نسل نهم منتشر خواهند شد. همچنین در برخی گزارش ها به عدم عرضه Dragon Age: Dreadwolf بر روی کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان اشاره شده است.

اکنون اخیرا جنایتکاران کایرانمدیر خلاق بازی Need for Speed ​​Unbound در مصاحبه ای گفت که استودیو Criterion می خواست بهترین تجربه ممکن را ارائه دهد و برای رسیدن به این هدف تصمیم گرفت توسعه بازی را فقط به سخت افزار نسل فعلی محدود کند. جنایتکاران توضیح دادند: