در حال پخش تریلر جدید Dragon Age: Dreadwolf مبتنی بر Solas

سولاس با نام مستعار Dreadwolf تاریخچه طولانی و شطرنجی دارد که در تریلر جدید Dragon Age: Dreadwolf به آن اشاره شده است.

اگرچه BioWare آن را یک تریلر سینمایی درون بازی می نامد، اما این ویدیو بیشتر شبیه یک تیزر انیمیشنی است که پس‌زمینه Solas با نام مستعار Dreadwolf را نشان می‌دهد. افرادی که بازی Dragon Age: Inquisition و Trespasser، بسته الحاقی آن را تجربه کرده اند، محتویات این تریلر را می دانند. به هر حال، این تریلر خلاصه خوبی از رویدادهای گذشته ارائه می دهد و همچنین به عنوان مقدمه خوبی برای بازی Solace در Dreadwolf عمل می کند.

دانلود فیلم آپارات

در این تریلر آمده است: “خدای جن دروغ یا یک شورشی حماسی علیه ظلم؟ بستگی به این دارد که از چه کسی بپرسید. روز DragonAge خوبی داشته باشید! ما امروز با تریلر سینمایی درون بازی Dreadwolf شروع می کنیم.”

مشخص نیست که آیا BioWare و Electronic Arts در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد این بازی به اشتراک خواهند گذاشت یا خیر، اما طرفداران امیدوارند به زودی شاهد یک نسخه آزمایشی جدید باشند. به خصوص که به مراسم Game Awards نزدیک شده ایم. چندی پیش BioWare اعلام کرد که بازی به نقطه قابل توجهی در توسعه رسیده است و می توان این کار را از ابتدا تا انتها تجربه کرد. طبق گزارش های منتشر شده، احتمالاً بازی عقب مانده است در سال 2023 منتشر خواهد شد و اثری بین نسلی نخواهد بود.

انتظار برای Dragon Age: Dreadwolf طولانی شده است. جزئیات جدید در مورد بازی نقش آفرینی مورد انتظار به آرامی و به صورت جزئی منتشر شده است. در همان سال بود که EA و استودیو Bioware، سازنده بازی، از نام و لوگوی رسمی آن رونمایی کردند. روند آهسته و پیوسته تولید و تبلیغ این بازی همچنان ادامه دارد. استودیو Bioware به مناسبت روز اژدها، تریلر سینمایی جدیدی از این بازی در توییتر منتشر کرد.

بخوانید  بازی Zelda: Tears of the Kingdom در 94 دقیقه کامل شد