بازی Saints Row 4 همزمان با انتشار آپدیت جدید این بازی در فروشگاه Epic Store رایگان خواهد بود.

لازم به ذکر است که هر بسته الحاقی که قبلاً برای خرید در Steam موجود بود از لیست حذف می شود و به صورت جداگانه قابل خرید نیست. اما همه آنها در نسخه Re-Elected وجود خواهند داشت بنابراین مشکل خاصی وجود نخواهد داشت. دیپ سیلور گفت نیازی نیست نگران دستاوردها و ذخیره فایل های خود باشید، آنها به نسخه جدید منتقل خواهند شد.

بازی آخر هفته خواهد بود Saints Row 4 به همراه به‌روزرسانی متقابل آن در فروشگاه Epic Store رایگان خواهد بود.

همزمان با انتشار آپدیت جدید نسخه PC بازی Saints Row 4 در فروشگاه اپیک رایگان خواهد بود. در اوایل این هفته مقاله ای در صفحه استیم این بازی منتشر شد که اعلام کرد تمامی نسخه های آن به نسخه Re-Elected که شامل نسخه Game of the Century و چندین بسته الحاقی می شود، ارتقا می یابد. این به روز رسانی برای 17 دسامبر (8 دسامبر) برنامه ریزی شده است که همزمان با عرضه Saints Row 4: Re-Elected در فروشگاه Epic است.

آپدیت جدید Sintzu Row 4 تقریباً یک دهه پس از انتشار بازی و چند ماه پس از انتشار ریبوت این سری ارائه می شود. راه اندازی مجدد Saints Row از مشکلات متعددی رنج می برد. آپدیت ماه نوامبر آخرین بازی Synth قرار است بسیاری از باگ ها را برطرف کند.

علاوه بر این، قرار است بازی متقاطع بین نسخه‌های مختلف رایانه‌های شخصی بازی فعال شود. بنابراین می توانید Synth Row 4 را با کاربران GOG و Epic Store تجربه کنید. علاوه بر بازی فوق، Wildcat Gun Machine نیز در Epic رایگان خواهد بود. اثری که در آن “شما در سیاهچاله ای جهنمی با دشمنان زیادی مبارزه خواهید کرد که شامل طیف گسترده ای از سلاح های گرم، ربات های مکانیکی غول پیکر و بچه گربه های کرکی خواهد بود”.

بخوانید  سیستم مورد نیاز بازی The Day Before