توسعه دهنده Stray Souls تعطیل می شود، با اشاره به استقبال ضعیف و آزار سایبری



استودیو Jukai، سازنده Stray Souls درهای خود را می بندد. این استودیو به فروش و استقبال ضعیف از اولین بازی خود و همچنین آزار و اذیت سایبری اشاره کرد.

استودیو Jukai ماه گذشته در بیانیه‌ای توضیح داد: «می‌دانیم که شما انتظارات زیادی از Stray Souls داشتید، اما هرگز به شما اطلاع ندادیم که فقط دو نفر اصلی به‌علاوه کارکنان قراردادی روی بازی کار می‌کنند.»

ما تمام تلاش خود را انجام دادیم تا پروژه را در بهترین شرایط ممکن به پایان برسانیم، اما در طول مدت آن، ما، ناشر ما، کارکنان ما، سایر تیم های توسعه ناشر و افراد نزدیک به ما دائماً مورد حمله یک قلدر سایبری قرار گرفته ایم. برخی از شما، به عنوان جامعه ما، با پیام‌ها و ایمیل‌های ناخواسته نیز عذاب داده‌اید.

استودیو جوکای گفت نمی تواند جزئیات بیشتری در مورد پرونده آزار و اذیت سایبری ارائه کند زیرا اکنون در دست وکلا است. با این حال استودیو جوکای نیز اعلام کرد که با وجود بسته شدن موضوع را رها نمی کند.

Jukai Studio تنها استودیویی نیست که درهای خود را در ماه دسامبر بسته است. توسعه دهنده Firewall Ultra، First Contact Entertainment ماه گذشته به دلیل عدم پشتیبانی عمومی از واقعیت مجازی در صنعت بازی های ویدیویی تعطیل شد.

Stray Souls یک بازی اکشن و ترسناک است که در 25 اکتبر 2023 برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X|S منتشر شده است. استقبال ضعیفی شد و امتیاز 31 از آن را دریافت کرد متاکریتیک.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  حضور نویسنده آواتار 2 برای بازنویسی فیلمنامه فیلم چهار شگفت انگیز