تحلیلگر می گوید: انتظار داشته باشید که سوییچ 2 تکرار شونده باشد تا یک انقلاب



به گفته تحلیلگر سرکان توتو، Switch 2 می تواند شبیه کنسول هیبریدی فعلی باشد. توتو همچنین پیش‌بینی کرد که سیستم اعلام‌نشده زمانی که نینتندو این محصول را عرضه می‌کند، هزینه بیشتری خواهد داشت، که انتظار می‌رود اواخر امسال باشد.

پیش بینی های خود را با GamesIndustry.bizتوتو تخمین می زند که Switch 2 در نهایت در سال 2024 با قیمت 400 دلار وارد بازار خواهد شد. بنیانگذار گروه مشاوره کانتان گیمز وی افزود که کنسول بعدی نینتندو “احتمالاً یک تکرار خواهد بود تا یک انقلاب. نینتندو ممکن است چند زنگ و سوت به دستگاه اضافه کند، اما شبیه به سوییچ فعلی خواهد بود.” به عبارت دیگر، انتظار همان عملکرد هیبریدی را داشته باشید، با قابلیت حمل و نقل گزینه ای برای بازی در حال حرکت است.

توتو همچنین معتقد است که نینتندو می تواند قیمت بازی های سوییچ 2 را نیز افزایش دهد، به این معنی که قیمت آنها 70 دلار است. به خاطر داشته باشید که شرکت قبلاً این هزینه ها را با سوییچ پرداخت کرده است. The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom رسماً 70 دلار قیمت داشت و اولین بازی ساخته شده توسط نینتندو برای کنسول است که قیمت آن گران است.

در ماه جولای، گزارش شد که کیت‌های توسعه‌دهنده Switch 2 از قبل در دسترس توسعه‌دهندگان قرار گرفته است و عرضه آن در سال 2024 در نظر گرفته شده است. در آن زمان شایعه شده بود که این سیستم در حالت قابل حمل کار می کند که با پیش بینی جدید توتو مطابقت داشت. Digital Foundry همچنین بررسی کرد که قطعات داخلی سوییچ 2 چه چیزی می تواند ارائه دهد و یک رایانه شخصی ساخت که بتواند به این قدرت نزدیک شود. آنها دریافتند که Switch 2 ممکن است بتواند Death Stranding را با کیفیت 1080p با سرعت 35 فریم در ثانیه اجرا کند.

بخوانید  اتمام نگارش فیلم‌نامه فیلم Ghost of Tsushima

نینتندو هنوز به طور رسمی جانشین سوییچ را معرفی نکرده است. با این حال، داگ بوسر، رئیس نینتندو آمریکا، گفت که هدف از یک سیستم جدید “غافلگیر کردن و خوشحال کردن” خواهد بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر