حضور نویسنده آواتار 2 برای بازنویسی فیلمنامه فیلم چهار شگفت انگیز

جاش فریدمن این روزها به خاطر نوشتن داستان فیلم آواتار: راه آب و فیلم آواتار 3 و نگارش فیلمنامه فیلم آواتار 4 و آواتار 5 شناخته می شود. فریدمن همچنین فیلمنامه جنگ دنیاها را نوشته است. کوکب سیاه و پادشاهی سیاره میمون ها. فریدمن همچنین سریال های ترمیناتور: سارا کانر کرونیکلز، شهر زمرد، برف شکن و بنیاد را نوشت و تولید کرد و روی داستان فیلم ترمیناتور: سرنوشت تاریک کار کرد.

مت شکمن کارگردان WandaVision قرار است راه اندازی مجدد Fantastic Four را بر عهده بگیرد. ریبوت Fantastic Four بخشی از ششمین مرحله از دنیای سینمایی مارول است که در آن داستان Multiverse را به پایان می‌رساند. فیلم Avengers: The Kang Dynasty و فیلم Avengers: Secret Wars بخشی از فاز ششم MCU هستند. اطلاعات زیادی در مورد فیلم Fantastic Four مانند زمان شروع فیلمبرداری و داستان آن در دسترس نیست، اما طبق گفته استودیو مارول، این فیلم داستان اصلی گروه را بازگو نخواهد کرد.

مارول استودیو به تازگی یک فیلمنامه نویس جدید را برای بازنویسی فیلمنامه ریبوت Fantastic Four که روی Avatar 2 کار کرده است، استخدام کرده است.

راه اندازی مجدد فیلم Fantastic Four برای 14 فوریه 2025 (18 نوامبر 1403) برنامه ریزی شده است.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده دیگری به کادر نگارش راه اندازی مجدد Fantastic Four اضافه شده است. به گزارش هالیوود ریپورتر، جاش فریدمن، فیلمنامه نویس آواتار: راه آب، برای نوشتن فیلمنامه Fantastic Four استخدام شده است. فریدمن در واقع فیلمنامه اصلی نوشته جف کاپلان و ایان اسپرینگر را بازنویسی خواهد کرد. THR اضافه می‌کند که از آنجایی که کاپلان و اسپرینگر بیشتر برای کمدی شناخته می‌شوند، استخدام فریدمن احتمالاً به معنای تغییر در لحن کلی Fantastic Four است.

بخوانید  تلاش Shazam برای نجات خانواده اش در تریلر جدید فیلم Shazam 2

جاش فریدمن در فیلم Wonderkan